10 познати филмски сетови кои беа кошмар за работа

Постојат многу причини зошто еден филм може да биде тежок за завршување, а одложувањата и проблемите со парите се првите 2. Сепак, многу често, тоа е најчесто затоа што режисерите се многу тешки за работа и ги прават животите на сите неподносливи. Некои од нив сакаат да направат премногу зафати за секоја сцена, или едноставно го загрозуваат здравјето на сите.

Титаник (1997)

Снимањето на филмот траеше 138 дена повеќе отколку што беше прво планирано, што создаде многу тензии меѓу Џејмс Камерон, режисерот и раководителите на студиото. Но, покрај тоа, Камерон бил кошмар за работа бидејќи цело време врескал по сите. Дополнително, тој ги принудил актерите и членовите на екипажот да поминуваат денови во резервоарите кои биле наполнети со ладна вода. Затоа многу членови на екипажот завршиле со грип.

Апокалипса сега (1979)

Условите на Филипините биле апсолутно исцрпувачки бидејќи екстремните временски услови ги уништиле сетовите и го натерале студиото да троши премногу пари. Марлон Брандо и Френсис Форд Копола често имале несогласувања, бидејќи Брандо ги заборавал своите реплики. Исто така, Брандо многу се здебелил за време на снимањето на филмот и Копола помислил да го отпушти поради тоа. Црешата на врвот била кога Мартин Шин имал срцев удар за време на процесот на снимање, но за среќа целосно се опоравил.

Jaws (1975)

Стивен Спилберг сѐ уште бил многу млад кога почнал да го снима Jaws, а неговите грешки го зголемиле буџетот од 4 на 9 милиони долари. Исто така, процесот на снимање траел 159 дена, кога требал да биде направен за 55. Кога започнал филмот, продукцијата сè уште немала создадено лажна ајкула, а актерската екипа и екипата допрва требало да бидат ангажирани. За време на снимањето на една сцена за филмот, трупот на бродот пукнал и почнал да тоне.

Спилберг викал да ги симнат актерите од бродот, додека инженерот за звук викал да ги игнорира актерите и прво да ја спаси звучната опрема. Познатиот режисер се плашел дека овој филм ќе му ја уништи кариерата, но наместо тоа, студиото му простило кога филмот заработил најмногу пари во текот на првиот викенд.

Светилникот (2019)

Роберт Патинсон бил толку изнервиран од неговиот режисер Роберт Егерс за време на повеќекратните преснимувања што бил подготвен да го удри со тупаница. Тоа било затоа што правел многу снимки од истата сцена кога само требал да шета низ плажата. Но, покрај тоа, условите биле толку тешки и напорни што Патинсон и неговиот колега Вилем Дефо речиси и не разговарале надвор од сетот.

Повратникот (2015)

Режисерот Алехандро Гонзалес Ињариту сакал да го сними својот филм по хронолошки редослед, нешто што било продукциски кошмар. Распоредот бил исклучително тежок, а времето во Калгари било ужасно. Температурите под нулата и постојаното променливо време го отежнувале екипажот да го одржи континуитетот. И Ињариту бил категоричен да користи природна светлина што е можно повеќе, па мораке да најдат време секогаш кога времето било погодно.

Сјаење (1980)

И Џек Николсон и Шели Дувал имале кошмар за време на снимањето на филмот The Shining, но Дувал имала трауматично искуство. Режисерот Стенли Кјубрик бил многу груб со неа и вршел психолошки притисок врз неа за да ја доведе до преплашената душевна состојба потребна за нејзиниот лик. Во познатата сцена за безбол палка, Кјубрик снимил 127 снимки на Дувал, што сè уште го држи Гинисовиот рекорд.

По таа сцена, Дувал завршила со рапаво грло од дехидрација, разранети раце и тешка дехидрација. И покрај сето тоа, Дувал имала голема почит кон Кјубрик, а по терапијата со врескање што ја издржала се чувствувала како да ѝ е тргната голема тежина. Николсон поминал многу подобро од Дувал, бидејќи неговиот проблем бил што помалку да спие. Тој само спиел во автомобилот од хотелот до местото на снимањето.

Волшебникот од Оз (1939)

Многу работи тргнале наопаку за време на процесот на снимање, вклучително и еден од актерите што поминал недели во болница поради алергиска реакција. Исто така, актерката која ја глумела вештерката била тешко изгорена кога пиротехниката излегла и не ѝ било кажано да се тргне од патот. Повеќето од костимите на актерите биле направени или од опасни материјали, како што е азбестот, или биле жешки и тешко за движење.

На пример, костимот на лавот бил направен од вистински лав, а актерот често се препотувалл. Исто така тежел многу и му било тешко да дејствува под тешките поставени светла.

Човекот кој го уби Дон Кихот (2018)

Тери Гилијам сакал да го сними овој филм во 1989 година, но почнал да се снима дури во 2000 година. Сепак, поплавата во пустината уништила многу опрема и целосно ја промени сценографијата. И не само тоа, туку и главниот актер Жан Рошфор се откажал среде филмот поради хернија на дискот. Филмот престанал да се снима и во 2005 година Џони Деп го изгубил интересот, а и починал уште еден главен актер.

И покрај сите овие тешкотии, филмот конечно бил завршен и објавен во 2018 година, 29 години откако Гилијам првпат почнал да работи на него. Во филмот глумеа Адам Драјвер и Џонатан Прајс и беше прикажан само во некои европски кина. Во следните 2 години по неговото завршување, беше објавен во САД и Велика Британија, но со многу мал успех.

Фицкаралдо (1982)

Самиот концепт на филмот бил тежок, но процесот на снимање сè уште е познат како еден од најтешките на сите времиња. Режисерот Вернер Херцог сакал да користи вистински брод тежок 320 тони во сцената каде што го влечат по рид наместо минијатурни реплики како што му биле предложени. Тие најмиле бројни статисти за да го пренесат бродот, но имало премногу повреди, тепачки и луѓе кои се оддалечиле од проектот. Мик Џегер требал да има споредна улога, но тој се оддалечил, принудувајќи го режисерот повторно да ги сними сите негови сцени со негова замена.

Небесната порта (1980)

Повеќето од сцените во филмот се снимени меѓу 32 и 60 пати. Ова не само што вртоглаво го покачило буџетот туку извршило и голем психолошки притисок врз актерите. Исто така, режисерот ангажирал аматерски статисти и ги натерал да изведуваат свои акробации при повеќекратни кадри. Ова резултирало со безброј повреди, бидејќи луѓето биле клоцани од коњи и фрлани во кал.