10 примери за тоа како една случајна фраза може да го уништи односот со вашиот шеф

Повеќето од нас поминуваат многу време на работа и во контакт со претпоставените. Честопати ваквите разговори непречено ги замаглуваат границите на подреденоста и можеме да кажеме премногу без да го сфатиме тоа. Дури и ако менаџерот им дозволува на вработените малку блискост, тоа не значи дека треба активно да се користи.

1. Не можете да ја покажете својата несигурност. Подобро да одговорите директно

Прво, ако ја покажете својата самодоверба, тогаш ќе ве сфатат посериозно, а секоја ваша постапка и збор ќе биде поубедлива. Второ, тоа во голема мера ќе ја зголеми шансата да излезете од вашата комфорна зона за да се вклучите во посложени проекти.

2. Да му кажете на менаџерот дека нема време да се заврши работата не е најдобро решение. Приоритетите за задачите треба да се разјаснат

Сигурно секој човек имал период кога апсолутно немало доволно време да ги заврши сите акумулирани задачи. Тоа што се чувствуваме преоптоварени не значи дека не си ја вршиме добро работата. Ако дојде таков момент, можете да земете совет однадвор – прашајте го вашиот шеф или друг вработен.

3. Не можете да „стоите во место“, треба да одите напред, особено кога тоа го бараат газдите

Многу вработени се плашат од промени на работа, особено ако тоа влијае на било кој начин на нив. Причините можат да бидат различни: страв од неуспех или успех, страв да изгледате глупаво. Главното правило е да се прифатат претстојните иновации. За да може полесно да се изградите, треба што повеќе да разговарате со вашиот шеф или колеги, особено ако работите во тим. Сепак, треба да разберете дека секоја промена е природен процес во секоја работа.

4. Да бараш додаток од газдите за секоја ситница е многу сомнително

Никој не спори дека секоја работа треба да се плати. Сепак, во секое барање можете да најдете позитивни моменти, на пример, постои можност да се покажете пред раководството. Плус, ако неодамна сте на позиција, барањето дополнителни средства можеби не е добра идеја.

5. Размислете двапати пред да ја одложите работата за подоцна, особено со вашиот шеф.

Сите знаеме колку е тешко да се подготвите за работа, особено после викендот. Сепак, не заборавајте за одговорноста. На вашиот шеф веројатно нема да му се допадне ако седите со скрстени раце и ја добивате платата. Организирајте го вашиот работен простор и фокусирајте се само на вашата задача.

6. Ако шефовите побараат помош, немојте веднаш да ја прифаќате со непријателство.

Сигурно сте имале такви моменти на работа кога менаџерот ќе ве замоли да направите нешто, но тоа очигледно не било дел од вашите обврски. Можеби изгледа дека шефот само сака да ве оптоварува со работа, но во реалноста тој само се обидува да ви помогне со тоа што ќе ви даде можност за развој.

7. Не барајте изговори ако ви биле посочени грешки.

Кога нешто не ни оди и го гледаме газдата како оди кон нас со незадоволно лице, неволно ни се поставува прашањето во главата „Како да се ослободиме?“ Но, секогаш обидот да се најде изговор за вашите постапки е погрешна одлука. Има излез од ситуацијата: отворено кажете го вашиот проблем и понудете конструктивни решенија. Така, професионалниот углед нема да биде засегнат. Не плашете се да побарате совет.

8. Подобро е да не се соочат претпоставените со фактот, туку однапред да се предупредат

Секој од нив имал случаи кога било неопходно предвремено да се напушти работата поради семејни или од која било друга причина. Неопходно е што поскоро да го известите раководството и сите кои ќе бидат засегнати од вашето отсуство, за да не дојде до непријатни ситуации. Колку побрзо го информирате вашиот шеф, толку полесно ќе го подготви и планира денот.

9. Не можете да барате изговори и да ја префрлате вината на друг

Ако поради некоја причина не можете да ја завршите работата, особено кога вашиот шеф се жали, тогаш последното нешто што треба да направите е да ја префрлите вината на другата личност. Треба да разберете дека ако задачата ви е доверена, тогаш вие сте одговорни за тоа. Само признајте ја вашата грешка и кажете им дека нема да го правите тоа во иднина.

10. Не кажувајте му на вашиот шеф што да прави

Сигурно секој имало случаи кога газдата дал некаква задача, но тоа не им успеало поради големиот обем на работа. Ако тоа се случи, тогаш подобро е да го пријавите проблемот и да разјасните дали задачата може да се заврши подоцна. Не смееме да заборавиме на подреденоста, затоа, кажувањето на менаџерот што да прави е многу непромислен чин.