10 работи кои секојдневно ги правиме погрешно без да сме свесни за тоа

Малите детали нè дефинираат на многу начини. На пример, во некои земји, вообичаено е да се јаде додека гледате телевизија, додека во други земји, за јадење е потребна тотална свест. И во земји како Грција или Турција, строго е забрането да се пушта тоалетна хартија во школката.

Едвај размислуваме за овие работи затоа што ги сметаме за толку вообичаени, но можно е секојдневно да правиме грешки.

10. Пиеме чаша вода по добар оброк

Иако популарната теорија дека водата ги разредува гастричните сокови е мит, чашата вода по голем оброк не е добра идеја затоа што ќе предизвика само надуеност.

9. Миење на лицето со многу топла или студена вода

Иако можеби се чини корисно да го измиете лицето додека се туширате, ако се истуширате со топла вода, тоа може да биде контрапродуктивно. Од една страна, тоа може да направи вашата кожа да произведува повеќе масла за да надомести и на крајот да се исуши. Затоа лицето е најдобро да се мие со млака вода.

8. Пуштање вода со кренат капак

Водата од тоалетот прска на сите страни така кога капакот е кренат го загадувате целиот простор околу школката.

7. Не ги миете конзервите пред да ги користите

И покрај вообичаеното верување, миењето сурово пилешко месо може да биде контра-продуктивно бидејќи може да загади друга храна, прибор и работен простор. За разлика од ова конзервите и лименките ретко се мијат, но се препорачува за да ги спречите бактериите да завршат во храната, а потоа и во вашата уста.

6. Користење на тефлон со голема топлина

Нелепливи тави може да станат здравствени проблеми ако не се користат на вистински начин. Загревањето на тефлонот над 260°C може да доведе до ослободување на честички и гасови што можат да ви наштетат. Ова, се разбира, не значи дека не можете да го користите, туку дека не можете да го користите за сè. На пример, кога готвите месо, изберете тави од леано железо наместо тоа.

5. Јадеме премногу брзо

Јадењето бавно за да бидат целосно запознаени со вашата храна е јапонски обичај што може да биде дел од она што им помага да останат слаби. Излегува дека јадењето бавно може да ви помогне да јадете помалку, а гуглањето храна нè прави да се прејадуваме затоа што му треба на мозокот 20 минути да го регистрираме она што го содржи нашиот стомак.

4. Гледаме ТВ додека јадеме

Расеаното јадење може да доведе до дебелина, според Харвард, затоа што ве тера да јадете повеќе од еден оброк.

3. Пиеме кафе веднаш штом ќе станеме од спиење

Времето во кое пиете кафе всушност може да има влијание врз вашата толеранција на кофеинот, сугерира студијата. Кортизол, таканаречен „стрес хормон“ е одговорен за да ве предупредува. Постојат околу 3 дневни врвови на производство на кортизол, од кои едниот е веднаш по будењето. Ако пиете кафе за време на тие врвови, вашето тело може да се навикне да создава помалку кортизол.

2. Јадење хамбургер во линија наместо во кругови

Науката го најде најдобриот начин да јадеме хамбургер и не е така како што тоа нормално го правиме. Правилниот начин е да го поделите бургерот на 8 делови и да го вртите наместо да го јадете линеарно.

1. Растворање на шеќер со кружно движење наместо линеарно

И покрај тоа што кружното мешање е најпопуларен начин за растворање на шеќер во чаша чај, вистинскиот начин да се направи тоа е всушност во линеарно движење. Ова помага подобро да се стопат коцките.