12 задкулисни ТАЈНИ НА БУТИЦИТЕ кои ги знаат само продавачите, а сега и вие
Со некои тајни, вработените во бутикот можат да ги натераат клиентите да трошат повеќе пари без да го сфатат тоа. Но, триковите на маркетерите престануваат да функционираат, штом клиентите ќе дознаат за нив. Решивме да зборуваме за триковите на продавачите кои ќе им бидат корисни на оние кои ги ценат не само убавите работи, туку и нивните пари и нерви.
Нередот во продажната зона не е случаен

Вработените во продавницата намерно го напуштаат продажниот простор неуреден. Купувачите потсвесно сакаат да одат во делот што е среден, а тоа најчесто е новата колекција. Работи кои, се разбира, се поскапи.
Бутиците за евтина роба често не продаваат познати брендови

Во теорија, бутиците за евтина роба или „second hand“ бутици се чини дека се прекрасен изум: се верува дека стоки од познати брендови се продаваат овде за малку пари. За жал, ова не е сосема точно. Во повеќето случаи работат како независни претпријатија. Многу артикли се направени специјално за овој тип на продавници, што значи дека се евтини. Пречкртаната цена е само маркетиншки трик.
Подобро е да не се жалите на менаџерот на продавницата, туку на службата за поддршка

Менаџерот не секогаш има широк опсег на овластувања. Ако имате проблеми во голема продавница за малопродажба, има смисла да повикате овластен претставник за услуги на клиентите. Овој специјалист ќе ве сослуша и ќе му дозволи на менаџерот да ја врати стоката ако, на пример, е оштетена. Во повеќето случаи, компаниите се придржуваат до правилото дека клиентот е секогаш во право. Затоа, честопати поплаката станува сигурен начин за купувачот да го добие она што му треба.
Поединечните бутици имаат поголема маржа

Повеќето од стоките претставени во бутиците се всушност многу поевтини. Разликата во цените на облеката, а особено на фармерките, може да достигне 350%, а на чевли дури 500%. Во поединечни бутици лоцирани во области со голем сообраќај, маржите обично се повисоки отколку во синџирот продавници.
Новите работи треба прво да се исперат.

Вработените во бутиците признаваат дека условите за складирање во магацините честопати се далеку од идеални. Пред да стигнат да бидат изложени, работите може да лежат на полиците или во кутии долго време. Потоа различни луѓе ќе ги пробаат, производите ќе паднат од закачалките на правливиот или влажниот под. Консултантите советуваат секогаш да ја перете новата облека пред да ја облечете.
Истото правило важи и за купувања во „second hand“ продавници. Вработените отворено изјавуваат дека не ги перат работите пред да ги продадат: едноставно немаат таква можност.
Вработен кој ни нуди дополнителни производи ги следи упатствата, не повеќе

Не треба да ги осудувате продавачите кои нудат да купат нешто друго освен предметот што веќе сте го избрале. Всушност, тоа е дел од нивните работни обврски, а во случај на отстапување од правилата, вработените може да добијат опомена.
Покрај тоа, од некои консултанти се бара да им препорачаат одредени производи на клиентите. Затоа, по зборовите на вработен во продавницата „Тоа ептен ќе ви одговара со ова“, треба двапати да размислите дали навистина ви треба оваа работа.
А арогантните продавачи можат да не натераат да трошиме повеќе

Според истражувањето, клиентите се со поголема веројатност да купат ако ги опслужува арогантен продавач. Оваа изјава, сепак, важи само за продавниците кои носат луксузни брендови.
Во таквите малопродажни места, потрошувачите доживуваат зголемена желба за купување скапа стока. И ако лицето на продавачот вели: „Дали сте сигурни дека можете да си го дозволите тоа?“, вредноста на нештото во очите на купувачот се зголемува. Како резултат на тоа, тој го купува.
Производите од онлајн каталозите често не се достапни во продавниците

Онлајн купувањето и офлајн купувањето се различни работи, дури и ако зборуваме за иста продавница. Често асортиманот претставен на веб-страницата на компанијата не е 100% конзистентен со она што е достапно во продавниците.
Затоа, желбата да заштедите при испорака и да купите претходно сакан предмет во трговски центар може да игра сурова шега со купувачот – вистинскиот производ можеби едноставно го нема.
Продавниците ги следат нашите враќања

Продавниците на мало ги следат купувањата и враќањата на сите нивни клиенти. И ако индивидуалните клиенти враќаат производи премногу често, може да им биде одбиена услугата, сомневајќи се во измама.
Предметите на масата се со поголема веројатност да се купат

Во многу продавници, облеката и обувките се поставени на маси. Ова е направено така што купувачите можат да ги стават своите работи додека ја допираат стоката со двете раце. Допирот е клучна компонента на преминот од размислување кон купување. И ако клиентите веројатно ќе поминат покрај вертикални закачалки, тогаш производите поставени на масата ќе бидат брзо распродадени.
Можете да добиете попуст на облека со дефекти

Вреди внимателно да ја испитате облеката пред да ја носите до касата. Ако некои делови не се на место или има мали дупки на производот, има смисла да се покаже дефектот на касиерот. Малкумина знаат дека купувачот може да добие попуст од 15-20%. Значи, трошејќи неколку минути, можете да заштедите многу.
Цените се важни

Купувачот е под влијание на многу фактори. Дури и ценовните ознаки. Цената на најскапата стока обично се пишува без празни места. Така, бројот визуелно изгледа покомпактен и цената на потсвесно ниво не му изгледа многу висока на клиентот.
Вработените кои го знаат овој трик ќе напишат на цената не „1 500“, туку „1500“. Бројот на знаци, вклучително и празни места, ги тера купувачите да го сметаат производот поскап. Поголема е веројатноста да поминат покрај артикал чија цена е означена со празно место, а поголема е веројатноста да се купи производ чија цена нема празно место.

Коментирај анонимно