5 начини на кои вашата облека може да влијае на вашиот имиџ и успех

Една студија покажа дека е можно да дознаете многу за нечија личност, статус, возраст и приход само од гледање фотографија од нивните чевли. Во овој контекст, фразата „Секогаш облекувај се за успех“ добива друго, многу практично значење.

1. Необична облека ве прави да изгледате покомпетентно

Луѓето што носат облека што може да се смета за несоодветна за она што го прават, всушност можат да имаат подобра слика и може да се гледаат како специјалисти во нивната линија на работа. Истражувачите го нарекоа ова „ефект на црвени патики“. Тоа беше засновано врз нивните наоди што го открија фактот дека студентите сметаат дека професорот што носел црвени патики „Конверс“ додека држел предавање бил покомпетентен.

2. Одредени стилови го поттикнуваат вашето креативно размислување

Облекувањето формално, како што откри студија, го зголемува нашето апстрактно размислување. Ова се објаснува со фактот дека професионалната облека создава одредено социјално дистанцирање. И, кога луѓето се социјално оддалечени, тие имаат тенденција да размислуваат во пооддалечени термини и да најдат покреативни решенија.

3. Вашиот индивидуален стил помага правилно да се претставите

Не треба да се обидувате да се вклопите во стереотипна слика за тоа како треба да изгледа вашата облека во очите на вашите работодавци. Наместо тоа, треба да се облечете на начин на кој чувствувате дека ќе се претставите во најдобро можно светло. Бидејќи, како што велат специјалистите, личноста е важна за работодавците повеќе отколку што мислите.

4. Соодветната облека прави да се чувствувате повнимателно

Носењето тематска облека може да има позитивен ефект врз нашето спознавање, особено фокусот. Во експериментот, луѓето кои носеле лабораториско палто, правеле помалку грешки додека правеле задачи што барале внимание, а истражувачите го објаснуваат ова и со симболичното значење и со физичкото искуство на носење таква облека.

5. Вашата облека може да каже нешто за вашите цели

Луѓето обработуваат визуелни детали без многу да размислуваат за тоа преку процес наречен тенко режење. Нашиот мозок во основа прави проценки во милисекунди и развиваме впечатоци за различни работи. Значи, бидејќи нашата облека го сочинува најголемиот дел од нашата визуелна презентација, треба внимателно да ги избереме за да покажеме кои цели сакаме да ги постигнеме.

На пример, како што велат специјалистите, засукани ракави ќе зборуваат за вашата решеност да ги завршите работите, или носењето неформална облека на фенси настани ќе покаже дека сакате да остварите социјални врски.