5 совети за како со говорот на телото да ги освоите луѓето на интервју за работа
На интервјуата за работа не се само тоа што го кажуваме, туку и пораките што ги испраќаме. Говорот на телото создава перцепција за нас и може значително да влијае на одлуките на работодавците. Лошото држење, нервозните раце и избегнувањето на контакт со очи може да ве чинат работно место за кое сте целосно квалификувани. Затоа, да видиме како треба да се претставите на интервју за работа.
Положба на рацете и држење на телото
Држењето на телото е една од првите и најважните работи што работодавците ги забележуваат. Кога стоите исправено, покажувате самодоверба, додека грбавењето сугерира дека сте повлечени и срамежливи. Исто така, обидете се да ги контролирате рамената – треба да бидат наназад наместо нагоре, што укажува на нервоза. Природно е да сте нервозни, а интервјуерите го знаат тоа.
Сепак, ако изгледате премногу круто, можете да оставите впечаток дека сте несигурни или недруштвени. Може да ви биде тешко да се опуштите во столот, а вашите одговори може да звучат брзоплето. Исто така, избегнувајте да се потпирате на страна додека седите, бидејќи тоа може да остави впечаток дека не сте ангажирани.
Дали често правите гестикулации со рацете додека зборувате? Ако да, искористете ја оваа особина на интервјуата. Доколку немате природна навика да ги користите рацете, обидете се да ја вклучите за да избегнете нервозно играње со нокти, прекрстување на раце или допирање на косата.
Кога не зборувате, држете ги рацете на масата во неутрална позиција за да бидат подготвени кога ќе започнете да зборувате. Едноставно можете да ја поставите едната дланка врз другата или да ги држите склопени. Така, ќе избегнете лошо држење и ќе изгледате сигурно.
Контакт со очи
Одржувањето контакт со очи со вашиот интервјуер е клучно ако сакате да ве сфатат сериозно. Ако избегнувате да гледате во очи, може да оставите впечаток дека криете нешто или дека не сте сигурни во своите одговори. Самодовербата е неопходна во првиот впечаток, бидејќи таа е потребна за многу работни места.
Разбираме дека контактот со очи може да биде тежок кога не го познавате работодавецот, но обидете се да најдете баланс. Не мора да одржувате постојан контакт, бидејќи може да изгледате чудно и неприродно. Природно е да го прекинете контактот кога треба да размислите пред да одговорите.
Слушање и одговарање
Многумина се губат во себеси додека зборуваат за своите вештини за да докажат дека се совршени за работата. Но, најважно е да слушате активно и емпатично и да одговарате на прашањата. Работодавците не ја проценуваат само вашата стручност, туку и вашите меки вештини.
Два едноставни трика што можете да ги примените за време на интервју се: благо наведнување нанапред кога вашиот интервјуер зборува, за да покажете дека сте ангажирани, и повремено кимнување за да покажете дека внимателно слушате и активно учествувате.
Силно ракување
Вашето интервју започнува во моментот кога влегувате во зградата. Пред да го сретнете интервјуерот, треба да поздравите други луѓе, како рецепционерот, другите кандидати или вработените. Потребно е да оставите добар впечаток со самодоверено и љубезно однесување.
Кога конечно ќе се сретнете со вашиот интервјуер, вашето ракување треба да биде цврсто. Ова правило е добро познато, но не секој го практикува. Цврстото ракување покажува дека верувате во себе и дека сте подготвени. Слабо ракување може да сугерира недостаток на самодоверба.
Искрена насмевка
Никој не сака да интервјуира или работи со луѓе кои ретко се насмевнуваат и носат негативна енергија. Насмевката и смеењето, кога се соодветни, испраќаат порака дека сте пријателска и пријатна личност. Сепак, не ги форсирајте овие реакции ако не ги чувствувате природно.
Не треба да се смеете кога интервјуерот прави несоодветна шега или забелешка. Потребно е да го пронајдете вистинскиот момент за да ја подарите вашата насмевка или смеење.
Коментирај анонимно