7 токсични мисли што ги трујат нашите животи и како да се ослободиме од нив

Понекогаш нашите сопствени мисли можат сериозно да му наштетат на нашето ментално здравје, на самодовербата и на целокупната благосостојба. Затоа е важно да препознаеме одредени типови мисли кои не се добри за нас.

1. Мислите во крајности.

Размислувањето во крајност се нарекува размислување сè или ништо. Имате чувство дека треба да бидете совршени: или сте успешни на работа или целосен неуспех. Дома, мора да бидете најдобрата мајка и жена и ако има дури и помал аспект од тие улоги што не ги исполнувате, почнувате да се чувствувате виновни и разочарани од себе.

Дозволете си да бидете несовршени, почнувајќи со тоа што повеќе нема да користите црно-бели термини. На пример, ако сте самосвесни за танцувањето додека другите луѓе се таму, немојте да мислите: „Јас сум ужасна танчерка. Сите ќе зјапаат во мене и ќе мислат дека изгледам глупаво “. Наместо тоа, помислете: „Сакам танцување, така што ќе уживам. И, и онака, веројатно нема да ги видам повторно овие луѓе, па затоа не е важно што мислат “.

2. Премногу ги генерализирате работите.

Понекогаш неколку негативни исходи може да ве натераат да мислите дека сè што следи ќе биде исто толку бедно. Наместо тоа, обидете се да се видите себеси и светот околу вас на пореален начин. Прифатете дека се случуваат пречки и тие не дефинираат кои сте вие или што ќе се случи следно. Запомнете дека вештините што ги имате се вредни и дека сте сепак вредна личност и покрај тие одбивања.

3. Не прифаќате позитивни повратни информации.

Можеби ќе се чувствувате како да не го заслужувате тоа кога некој ќе ја пофали вашата работа. Научете да прифаќате позитивни повратни информации и да не ја девалвирате вашата вредност. Затоа, наместо да продолжувате со негативна слика за себе во вашите мисли, верувајте дека оној што ви дал комплимент навистина го мислел тоа и обидете се да се чувствувате добро за тоа.

4. Ги оставате вашите емоции да ги контролираат вашите одлуки.

Да се дојде до заклучоци за себе или работите околу вас врз основа на емоции е друг вид размислување што може да ве спречи да го правите она што го сакате и да ги постигнете своите цели. На пример, сакате да започнете бизнис, но се плашите дека нема да успее и се чувствувате презаситени од целиот процес. Затоа, можеби ќе помислите дека ако веќе сте исплашени и збунети не би биле добар бизнисмен.

Ако имате негативно размислување од самиот почеток, се подготвувате за неуспех. Значи, важно е да ги надминете овие грижи, да се соочите со вашите стравови и да размислите попозитивно за вашите способности или ситуацијата што ја имате.

5. Честопати се обвинувате себеси.

Сите ние сакаме да чувствуваме контрола над она што се случува во нашите животи, па кога нешто не се одвива како што очекувавме, може да се обвиниме себеси, дури и ако не сме одговорни. Затоа наместо да размислувате „Јас сум виновен/на за сѐ“ прифатете дека има некои работи што едноставно не се во ваша контрола и не сте одговорни ако нешто тргне наопаку.

6. Користите зборови како „мора“, „треба“

Во некои ситуации, користењето на овие зборови значи поставување нереални цели. И, ако не ги постигнете, се чувствувате лошо поради тоа и се гледате себеси како неуспех. На пример, си мислите: „Треба да вежбам 5 пати неделно“. И тогаш, ако не го направите тоа, вие се чувствувате навистина виновни.

Наместо тоа, помислете „Јас можам да изберам да вежбам 5 пати неделно“. Ако ги користите овие зборови, нема да се чувствувате ограничени во постапките.

7. Донесувате избрзани заклучоци.

Никогаш не можете вистински да знаете што мисли некој друг. Сепак, понекогаш можете да бидете вознемирени или несигурни и да правите претпоставки за тоа што мислат другите за вас и тоа ретко е нешто позитивно во вашиот ум. На пример, може да се чувствувате самосвесни кога ќе забележите дека некој зјапа во вас. Мислите дека можеби имате нешто во забите или вашата коса изгледа чудно.

Не дозволувајте вашата анксиозност да контролира како размислувате и чувствувате. Кога ќе забележите дека вашиот мозок прави читање на умот и избира само најлоши сценарија за тоа што другите би можеле да размислуваат, застанете токму таму и наместо тоа замислете го најдоброто сценарио.