9 манипулации за време на купувањето кои нѐ „приморуваат“ да потрошиме повеќе од планираното
Вие брзате да се вратите дома и само сакате да одберете неколку јајца и млеко од супермаркетот, но тие лежат скриени некаде близу до рабовите на продавницата.
Сите се прашувавме за навидум хаотичното уредување на стоките во големите супермаркети. Но, ништо таму не е хаотично. Тоа е добро осмислен аранжман со единствена цел за зголемување на продажбата.
1. Намерно збунување на клиентите
Дали некогаш сте се запрашале зошто артиклите што обично се купуваат заедно не се блиску едни до други? Тоа е затоа што супермаркетите сакаат да ги барате, шетајќи низ продавницата со надеж дека ќе се зафатите со импулсивно купување кога одите по нештата. Според извештајот објавен од Институтот за маркетинг науки, 68% од купувачите кои посетиле повеќе патеки направиле непланирани набавки во споредба со 51% од оние што посетиле помалку.
2. „Шармантни цени“
Често цените можат да бидат 99 денари или 399 денари, а сетоа ова е за да помислите дека штедите, а всушност воопшто не го правите тоа.
3. Високопрофитните артикли се ставаат на ниво на очите
Продавниците поставуваат скапи и производи со голема маргина на височини за прегледување и лесни за грабнување. И обратно, тие ги ставаат производите со пониска цена на тешко достапни места. И, како и кај возрасните, предметите за деца се ставаат на нивото на нивното око. Значи, следниот пат кога ќе чуете, „мамо, го сакам ова!“ И се прашувате како вашето дете го пронајде без да забележите, сега ја знаете причината.
4. Количките за купување се огромни со причина
Студијата покажа дека удвојувањето на големината на количката резултираше во купување од страна на клиенти за 40% повеќе. Ова е причината зошто со текот на годините, нивната големина се зголемува.
5. Музиката влијае на моделите на купување
Студијата објавена во списанието „Прокедија економија и финансии“ покажа дека пријатната музика во позадина ги зголемува шансите купувачот да потроши повеќе време и пари во продавницата.
6. Поставување млечни производи и јајца далеку од влезот
Млечни производи и јајца се 2 од најпопуларните категории на самопослуги и секогаш се наоѓаат далеку од влезот на продавницата. Ова е затоа што продавницата сака да прошетате покрај неколку други предмети.
7. Играње со нашите сетила
Мирисот на свежи печива и други вкусни прехранбени производи ве тера да се чувствувате гладни. Ова ве предизвикува да купувате повеќе храна. Исто така, свежо овошје и зеленчук обично се чуваат во близина на влезот. Нивните живописни бои во комбинација со мирисот нè принудуваат да направиме импулсивно купување.
8. Тесни патеки и ленти за наплата
Супермаркетите се огромни, па зошто патеките се толку тесни што е тешко 2 колички да се движат едни од други? Тоа е затоа што се намерно создадени за да го забават темпото на одење, така што ќе завршите со купување на повеќе работи импулсивно. А просторот кон касата за наплата е тесен затоа што доколку се предомислите за некој производ да немате можност да се вратите.
9. Поставување помали подни плочки во делови за скапи производи
Помалите плочки прават тркалата на количката да прават погласен звук „клик-клик“ што потсвесно ги принудува купувачите да забават. И, како што веќе научивме, побавното темпо на одење значи повеќе набавки!