9 начини да се справите со навредливи фрази без да избувнете
Сите сме ги почувствувале оние двосмислени комплименти, завидливи забелешки, па дури и отворени навреди во нашите животи. И тешко е да не ги изгубите нервите и да започнете расправија со лицето кое се обидува да ве навреди. Сепак, навистина не вреди за вашето време и енергија и има некои работи што можете да ги кажете или да ги направите за да си ги поштедите нервите и да се спасите од непотребен разговор.
1. Игнорирајте ги
Не дозволувајте лицето што сака да ве навреди да контролира како се чувствувате. Всушност, не мора воопшто да ѝ зборувате ништо на таа личност. На овој начин, ќе им покажете дека не го цените доволно нивното мислење за да го оправдате со одговор. Исто така, нема да изгубите време да се расправате со таа личност.
2. Кажете: „Благодарам“
Користењето на оваа фраза е уште еден начин да се избегне бесмислена расправија. Исто така, ќе затвори дополнителни груби коментари затоа што ќе изгледа како да се согласувате со она што го рече лицето. Ако продолжат да додаваат повеќе и повеќе несакани совети или да кажат нешто штетно, продолжете да им се заблагодарувате и тие на крајот ќе престанат.
3. Префрлете го вниманието на позитивното
Понекогаш луѓето сакаат да ги премачкуваат своите коментари велејќи нешто „фино“ на почетокот. Во овој случај, преправајте се дека не сте го забележале навредливиот дел од нивниот коментар и признајте го само комплиментот. Ова ќе им покаже дека нивниот пасивно-агресивен начин на комуникација нема да функционира кај вас.
4. Променете ја темата
Зборувајќи за нешто друго, нема да мора да се соочите со лицето кое се обидуваше да ве навреди. Покрај тоа, тие можеби не очекуваа дека нивниот коментар нема да влијае на вас или дека дури и не ќе го забележите. Ова може да ги спречи да се обидат повторно да кажат нешто грубо затоа што ќе знаат дека не обрнувате внимание на такви работи.
5. Направете да се чувствуваат непријатно.
Одговорете на нивниот коментар со: „Изненаден сум што ви е пријатно да го кажете тоа“. Кажете го тоа со мирен глас и со исправено лице. Откако ќе ја изговорите таа фраза, не додавајте ништо. Самата фраза, како и изразот на лицето и тишината што следува, може да ги натера да се чувствуваат непријатно.
6. Свртете го нивниот коментар кон нив
Прашајте ги нешто како: „Дали имате лош ден?“ Луѓето честопати кажуваат навредливи коментари затоа што се љубоморни на вас и незадоволни од самите себе. Користејќи такви фрази, ќе им покажете дека можете да видите дека проблемот е во нив, а не во вас. Тие исто така може да се чувствуваат лошо за тоа што го кажаа и да се извинат.
7. Преправајте се дека не обрнавте внимание.
Кажете им дека не слушате што зборуваат и замолете ги да го повторат кажаното. Вашата рамнодушност кон нивните зборови може да ги спречи да кажат што било друго, и тие само ќе исчезнат.
8. Смејте се на она што го велат.
Вашата позитивна реакција на коментар што требаше да ве навреди, ќе го погоди лицето што го изговорило па дури и да ги натера да се чувствуваат засрамено. Покажете дека нивните зборови и мислења не ви се важни и дека не можат да направат да се чувствувате лошо за себе.
9. Прашајте директно за навредата
Ако сакате подолгорочно решение на проблемот и ако ја цените врската со личноста која била непристојна кон вас, разговарајте со нив. Прашајте ги зошто би рекле такво нешто штетно. Тие би можеле да одговорат дека не се обидувале да ве повредат, туку само биле загрижени за вас. Но, она што треба да им објасните е дека нивното мислење нема да го промени начинот на кој се чувствувате за себе.