9 непријатни вистини за патувањето кои можат да ви го уништат погледот од розевите очила

Социолозите пресметале дека денешните деца веќе летале 5 пати повеќе од нивните баби и дедовци. Деновиве туризмоте попопуларен од кога и да е. Инстаграм е преплавен од гламурозни фотографии од одморалишта, додека корисниците продолжуваат да се фалат за своите патувања.

Меѓутоа, поради достапноста на патувања, патувањето е опфатено со еден куп бескорисни митови во кои, едноставно, е опасно да се верува.

1. Патувањето не е секогаш убаво

Искусните патници велат дека патувањето во нова земја не личи на изменетите фотографии на Инстаграм. Покрај белиот песок, базени со сина вода и луксузни хотели, ќе најдете и еден куп негламурозни работи. На пример повеќечасовен лет, отечени нозе од седење, чудна улична храна.

2. Патување наместо работење не значи уживање во рајот

Се почесто луѓето ги напуштаат своите работни места и тргнуваат на пат околу светот. Тие или воопшто не работат или работат како фриленсери. Звучи како сон, но во реалноста, оваа идеја е проследена со многу тешкотии. Овие луѓе можат да бидат осамени, да останат без пари и храна, даизгубат контакт со роднините. Сè на сè, оваа филозофија е добра за креативните луѓе кои можат лесно да ги издржат овие непријатности, да се справат со валканите улици и кои не се стремат кон добра услуга.

3. Стоката во продавниците без царина чини повеќе отколку во другите продавници

Бесцаринската стока не е целосно ослободена од даноци: тие едноставно не подлежат на некои давачки и ДДВ прифатен во земјата на аеродромот. Даноците за увозот како и другите акцизи сè уште ги плаќа купувачот. Само 10% од стоките се всушност поевтини отколку во офлајн и онлајн продавници. Оваа група вклучува штетни работи како алкохол и тутун. Парфемите и луксузните марки се исто така обично поскапи.

4. Агрегаторските страни за резервации профитираат и од туристи и од хотели

Сопствениците на хотелите им плаќаат на агрегаторите значителна провизија за привлекување клиенти и затоа, на крај, губат профит. Затоа, хотелите можат да понудат пријатен попуст на клиенти кои не ги користат услугите на посредници и кои доаѓаат директно во хотелот.

5. Вработените во аеродромот може да ви постават луди прашања, и не затоа што се чувствуваат заинтересирани за тоа како сте

Службеникот за безбедност понекогаш поставува чудни прашања: Каде летате? Кој го пакуваше куферот? Со кого одите? Некои од овие прашања можеби звучат глупо од гледна точка на патникот, но службениците за безбедност ги прашуваат од причина. Вработените го оценуваат степенот на соодветност на туристот кој ќе се качи на авионот. Гестовите, изразите на лицето и интонацијата можат да откријат потенцијален проблем.

6. Не можете да фатите настинка или да добиете интестинална инфекција во авионот заради воздухот (но има и други опасности)

Воздухот во внатрешноста на авионот се користи постојано. Поминува низ специјални филтри HEPA за да се исчисти. Вие веројатно нема да се разболите поради бактериите во овој обработен воздух. Главната опасност во авионот е дехидрираност и оток. Треба да земете доволно вода со вас, навлажнувач или маска и чорапи за компресија за летови што траат повеќе од еден час и половина.

7. Одморите можат негативно да влијаат врз психата на туристите

По враќањето дома од одмор, некои луѓе добиваат пост-патничка депресија. Симптомите вклучуваат вознемиреност, несоница или прекумерна поспаност, зголемен апетит и отсуство на јасно размислување. Психолозите велат дека може да бидат потребни од 3-4 дена до неколку недели за да се вратите во вашиот нормален живот. Колку подолго сте отсутни од дома, толку е потешко да се вратите во вашата рутина.

Сепак, има и добра вест исто така: откако ќе успеете да ја надминете пост-патничката депресија, мозокот ќе започне да работи со нова енергија затоа што се ослободува од непотребните работи по патувања кои се исполнети со гледање нови работи, доживување нови култури и живеење променет начин на живот, дури и за краток период.

8. Веб-страниците што продаваат билети ја следат вашата активност на Интернет со помош на колачиња

Колачињата се мали парчиња податоци што серверот ги испраќа на вашиот компјутер. Секој пат кога ќе отворите одредена страница на Интернет, вашиот компјутер ги испраќа овие фрагменти назад до серверот. Така сопствениците на веб-страници учат кои работи сте ги барале и што сакавте да купите. Кога барате авионски билети и ги споредувате нивните цени, страната знае што ве интеренсира. Затоа нема да добиете поевтина цена кога повторно ќе ја посетите нивната страница. Меѓутоа, откако ќе го исчистите прелистувачот од датотеки со колачиња, цените чудесно ќе се променат, бидејќи истата страница нема да ве препознае.

9. Оценките и промоциите на страниците за патниците се огромна лага

Веб-страниците за резервации на хотели им овозможуваат на корисниците информации на манипулативен начин: тие ги промовираат хотелите што плаќаат повеќе пари за рекламирање без да го предупредат корисникот. Тие исто така погрешно ги претставуваат декларираните попусти и ги кријат крајните трошоци за резервацијата (заборавајќи на посебните даноци на град и земја).

Неодамна Европската комисија ја фати најголемата страница, Booking.com, под обвинение за прикривање на важни информации и обиди да изврши психолошки притисок врз корисниците велејќи „последна просторија на располагање“. Веб-страницата е должна да обезбеди вистинити информации и да не ги користи овие техники за маркетинг од 2020 година.