9 тајни кои се скриени зад познатите логоа
Многу од популарните логоа што ги гледаме скоро секој ден понекогаш имаат комплетно мистична приказна за создавање.
Во некои трговски марки, можете да видите шифрирани знаци и пораки кои се специјално дизајнирани од дизајнерите за да привлечат дополнително внимание на потрошувачите на познатите брендови денес.
1. Името на овој човек е всушност Френк Браун
Добро познатиот бренд на ориз и други прехранбени производи се појави на американскиот пазар во 1943 година. И од 1946 година, на логото на пакувањето со производите на компанијата, почна да се поставува сликата на еден постар афроамериканец. Тој всушност се вика Френк Браун и бил главен келнер. Тој бил забележан од сопствениците на компанијата за време на вечера во хотел во Чикаго, а за мала количина ги купиле правата да го користат неговиот лик на производите.
2. Лого на производителот на електрични возила и јајници
Tesla Motors е основана во јули 2003 година од инженерите Мартин Еберхард и Марк Тарпенинг. Името на компанијата е почит кон српскиот пронаоѓач Никола Тесла.
На социјалните мрежи, можете да најдете неколку мислења во врска со потеклото на логото на компанијата. Некои корисници веруваат дека женскиот репродуктивен систем го инспирирал логото на дизајнерот. Други веруваат дека логото на компанијата е нос на мачка, што дури и Илон Маск на шега го потврди на Твитер.
Всушност, логото на компанијата покажува дел од електричен мотор, кој е дизајниран од Никола Тесла во 1883 година.
3. Колаче во логото
Во логото на популарните американски слатки се крие чоколадно колаче во форма на солза.
4. Позната слика во името на брендот на моден бренд
Создавањето на логото на марката Quiksilver во 1973 година од страна на основачите на компанијата, Алан Грин и Џон Лоу, беше инспирирано од гравурата на јапонскиот уметник Катсушики Хокусаи „Големиот бран во Канагава“.
5. Лого кое треба да хипнотизира
Логото на италијанската модна куќа Версаче е дизајнирано во 1978 година од Џани Версаче. Мермерната глава на Медуза е главна инспирација. Тој ја избрал Медуза затоа што таа ги „хипнотизирала“ луѓето. Тој се надевал дека неговата компанија ќе има исто влијание врз луѓето кои ќе носат облека и чевли произведени од марката.
6. Самовила, а не ѕвезда која паѓа
Логото на Walt Disney Pictures се појавува на почетокот на сите филмови произведени од филмското студио. Речиси секогаш прикажува бајковит замок од приказни за Заспаната убавица или Пепелашка од волшебното кралство, чиј прототип беше замокот на баварскиот крал Лудвиг Втори Нојшванштајн во близина на германскиот град Фисен.
Сепак, малкумина сфаќаат дека не паѓа ѕвезда туку тоа е самовилата Ѕвончица од Петар Пан.
7. Дрост ефект
Заштитен знак на француското крем сирење прикажува крава која носи обетки со логото на фирмата, па кравата на тие обетки исто така носи обетки со логото и така се до бесконечност. Ова се нарекува дрост ефект.
8. Вселенски ќофтиња
Ова лого, кое вработените во НАСА на шега го нарекуваат кофте, го изработи вработениот Џејмс Модарели во 1959 година. Амблемот содржи упатувања на различни аспекти во проучувањето на аеронаутиката и истражувањето на вселената.
Тркалезната сина форма на знакот ја претставува нашата планета. Ѕвездите ја претставуваат вселената. Црвениот лак е симбол на аеронаутика. Патеката во бела боја што се движи во орбитата околу името на агенцијата претставува вселенско патување.
9. Градови шифрирани во името на компанијата
Логото на нафтената компанија всушност ги крие првите букви од имињата на градовите на работниците во нафтената индустрија Лангепас, Ураи, Когалим и зборот oil (нафта).
Отсекогаш ве мачеле големите прашања? Верувате дека светот не е толку едноставен и дека постојат и работи кои не ги гледаме? На вистинското место сте. Посетете го каналот Мистерии и урбани легенди.