Ресторан 20 години по ред им наплаќа на клиентите дополнителни 23 денари за една необична „услуга“
„Не постои такво нешто како глупаво прашање.“ Колку пати сте ги слушнале тие зборови? Еднаш, двапати, можеби илјада пати?
Најчесто тоа го велат професорите, мотиваторите, тренерите и слично, но кога навистина ќе „треснеме“ некое глупаво прашање е тогаш сме мета за мајтап на пријателите.
Сепак, еден ресторан во Денвер има малку поинаков пристап и активно ги охрабрува своите клиенти, да не поставуваат глупави прашања. Тие наплаќаат дополнителни 38 центи (23 денари), доколку некој од клиентите постави глупаво прашање.
„Tom’s Diner“ во соседството Источен Колфакс во Денвер, Колорадо, им наплаќа на своите клиенти на овој начин уште од отворањето на ресторанот во 1999 година, како начин да внесе малку забава во работниот ден. Но, тој стана познат во светот неодамна откако на Редит беше објавена фискална сметка каде што се гледа дека се наплатени 38 центи за глупаво прашање.
Всушност, „Глупаво прашање“ е дури и наведено на страничното мени за вечера – помеѓу „Екстра сос“ и „Веџи на денот“ – што резултира во низа клиенти намерно да смислуваат најглупави прашања за кои мислат дека се квалификувани за обвинението. Некои од омилените на генералниот менаџер Хантер Ландри вклучуваат: „Дали има такси за клуб-сендвичот од мисирка?“ И „Дали мразот има вода во него?“
Ландри, внук на Том Мун (Том зад Tom’s Diner), рече дека неговиот чичко ја додал смешната опција во менито во Денвер пред околу 20 години.
Тој исто така рече дека на персоналот всушност му е наложено да не им наплаќа на луѓето кои всушност навистина поставуваат искрено глупаво прашање. Наместо тоа, тие се охрабрени да додадат надоместок на весели маси кои веројатно ќе ја видат смешната страна.