Позната компанија, а тие анонимни: Како двајца скромни браќа од Русија се одлучија да направат игра и станаа милијардери

Пред неколку децении Игор Бухман и неговиот помлад брат Дмитриј Бухман решија да размислуваат надвор од рамката и надвор од границите на нивниот роден град Вологда. Тие го напишаа кодот за видео игра слична на Xonix откако еден од универзитетските професори на Игор му предложи да проба да програмира игри и да ги продава на Интернет. Тој го следеше тој совет, се здружи со својот брат, а една година подоцна играта базирана на Xonix им ги заработи првите 100 долари, објави Блумберг.

„Немавме никакво искуство, никакво деловно разбирање – сè што можевме да замислиме беше пишување игри“, изјавил Дмитриј.

Без оглед на фактот дека и двајцата Бухмани немале бизнис позадина, тие набргу сфатиле дека ако играта може да им заработи 100 долари, тие можат да направат повеќе игри и да ги зголемат своите приходи, па ја искористиле можноста токму тогаш и таму. Денес, речиси две децении подоцна, тие се милијардери. Според официјалниот индекс на милијардери на Блумберг, секој од браќата Бухман има нето богатство од 1,4 милијарди долари.

За првите проекти на нивната компанија Playrix тие работеа со мали платформи како Major Geeks пред да се префрлат на пошироката изложеност дека магнатите како AOL и Yahoo!

Пазарот на игри достапни бесплатно стана поголем, па тие се фокусираа на производство на игри за бесплатно играње кои се потпираат на купувања во апликација и реклами во апликација. Овој чекор доведе до објавување на Townships во 2013 година, мешавина помеѓу земјоделството и механиката за градење градови што ги погоди сите главни платформи – Amazon, Mac App Store, Google Play, Windows Phone Store. Во 2005 година Playrix го издаде Fishdom, игра со составување на три сложувалки слична на некогаш популарната Candy Crush.

Fishdom стана таков хит што двајцата Руси го објавија Gardenscapes следната година пред да ги загубат своите 15 минути слава, што стана нивен билет за светска ѕвезда. Поради успехот на Gardenscapes, дуото успеа да се најде на листата на 20 најголеми светски развивачи на мобилни игри. Една година подоцна и Playrix беше официјално водечки издавач на мобилни игри во цела Европа.

Имајќи предвид дека игрите за бесплатно играње бараат бескрајна низа ажурирања за играта и карактеристиките, семејството на Playrix се зголемуваше и растеше. Компанијата моментално работи со над илјада вработени во десетици канцеларии распространети низ Русија, Украина, Ирска, Ерменија и Казахстан, како и со голем број вработени кои работат од далечина.

Доволно чудно, иако тие успешно ја постигнаа својата цел од партали до богатство, малку луѓе знаат за нив. Пред да се појават на радарот на Блумберг на почетокот на 2019 година, ниту еден од браќата не беше прикажан на глобалното рангирање на богатството како милионер, а камоли како милијардер, така што ретко кој знаел кои се. Името Playrix, од друга страна, секогаш се врти во главите меѓу гејмерите и програмерите.

Според интервјуто што го дадоа за Bloomberg, двајцата Руси не планираат да го продадат Playrix на понудувач кој ќе понуди висок износ и се стремат кон највисокото ниво на развивачи на компјутерски и мобилни игри како Blizzard, Electronic Arts и Tencent. Освен постојаното производство на нова содржина за нивните постоечки игри, тимот на Playrix штотуку лансираше втор спин-оф на Gardenscapes.

Новата игра е насловена Wildscapes и се фокусира на тема од зоолошката градина. Само времето ќе покаже дали ќе блесне во истото светло како и нивните претходници од серијата Gardenscapes и Homescapes, но судејќи според фактот дека Playrix поставува забележително висок стандард за сите игри со сложувалки, шансите се дека компанијата ќе продолжи да напредува и цвета.