Овој маж донирал бубрег за да спаси живот, а за возврат добил огромен долг
Елиот Малин од Невада, САД го донирал својот бубрег за да му помогне на својот братучед Скот Клајн, кој бил во доцна фаза на бубрежна инсуфициенција.
Додека живите донатори никогаш не треба да добијат сметка, постапката обично се покрива со осигурувањето на примачот, за Елиот се појави шансата за присилна наплата доколку долгот не се подмири и тој не плати за операцијата.

Во јуни 2021 година, откако откриле дека Малин е компатибилен, тој и Клајн посетиле лекари, прегледувачи и осигурителни компании за да се подготват за операцијата.
Зборувајќи за работата вклучена во пресрет на операцијата, Малин рече: „Количината на обрачи низ кои треба да прескокнете за да го направите ова е прилично извонредна“.

И покрај тоа, Малин добил едно уверување – тој нема да сноси никакви трошоци за операцијата за трансплантација, која се проценува на 160.000 американски долари, пренесува ProPublica. Малин вели дека „болницата беше неверојатна во обидот да направи сè што е можно поедноставно“, и дека неговото време поминато во болница тој јули било прилично лесно. Сепак работите по операцијата повеќе не биле лесни.
Во август, Малин ја добил својата прва сметка додека се подготвувал да започне со правниот факултет. Тоа било само нешто ситно, 19,15 долари за крвна слика што била направена пред операцијата, но болницата рекла дека ќе биде покриено.

Потоа, на Малин му било кажано дека неговиот стар план за осигурување бил наплатен за 934 долари лабораториска работа, која повторно требало да биде покриена. Потоа, кон крајот на септември, Малин ја доби смешната сметка од 13.064 долари, сметка што требаше да ја покрие осигурувањето на Клајн.
Тој ја известил болницата со надеж дека ќе се среди и дека е само ситна грешка и заборавил на случката, се до декември минатата година кога добил известување.

Документот гласеше: „Конечно известување! Вашата сметка сега се смета за деликвентна“ и дека доколку сметката не се плати, ќе се случат „понатамошни активности за наплата“. Сметката дошла од компанија наречена NorthStar Anesthesia, а младиот човек се јавил за да се пожали на документот.
Сепак тие не му одговориле се додека од ProPublica не побарале коментар. Потоа, Малин вели: „Така штотуку ми се јави финансискиот директор на Нортстар и ми кажа дека се погрижила за сметката“.
Додека проблемот на Малин е решен, инцидентот не требал воопшто ниту да се случи.
Зборувајќи за грешката, Морган Рид, директор за политика и стратегија за трансплантација на Националната фондација за бубрези, вели: „Живите донатори воопшто не треба да добиваат никакви сметки во врска со кој било дел од процесот на жива донација“.
Случајот на Малин ги истакнува тековните проблеми со здравствената заштита и осигурувањето кои и понатаму ја загрозуваат егзистенцијата на многу американски граѓани денес.
