Какви идеи: Невообичаени авиокомпании кои некогаш навистина постоеле!
Додека повеќето патници на авиокомпании знаат за Визер, Луфтханза, Ер Франс, Рајанер, КЛМ и слични компании, има некои авиокомпании кои беа сосема „сосема различни од другите“. Без разлика дали по патници, украси или слично, ова се пет авиокомпании кои летаа на американското небо и беа прилично необични, а ви ја пренесуваме приказната од порталот на CNN.
Pet Airways
Основана во 2009 година во Делреј Бич, Флорида, Pet Airways беше авиокомпанија посветена исклучиво на домашни миленици како мачки и кучиња. Значи, нивните патници всушност биле домашни миленици кои на патувањето отишле без сопственикот, во главната кабина на специјално прилагодениот авион во кој седиштата биле заменети со носачи.
Секој авион можел да превезе околу 50 домашни миленици, чија „безбедност и задоволство“ ја проверувала стјуардеса на секои 15 минути. Пред полетувањето, животните се шетале и капеле. Авиокомпанијата работела околу две години, поврзувајќи десетина градови во САД, вклучувајќи ги Њујорк, Лос Анџелес, Денвер, Чикаго и Атланта. Цените се движеле од 8.000 до 80.000 денари.
Меѓутоа, во 2012 година, авиокомпанијата наиде на финансиски проблеми и почна да откажува летови и за жал престана да работи следната година.
Hooters Air
Во 2002 година, Роберт Брукс, претседател на синџирот ресторани Хутерс, ја купи Pace Airlines, чартер-превозник со флота од осум авиони, главно Боинг 737, и следната година ги претвори во Hooters Air, авиокомпанија дизајнирана за синџирот ресторани.
Специфично беше по тоа што на секој лет имаше по две девојки Хутерс, кои се дружеа со патниците и организираа наградни игри и разни забави. Не ги сменија стјуардесите, кои ги имаше и компанијата. Поради ниските цени и директните врски со градови како Атланта, Њуарк и Балтимор, Hooters Air привлече патници од секаков вид – главно голфери и туристи, но и семејства. За жал, никогаш не беше доволно успешен за да оствари значителен профит, и престана со работа на почетокот на 2006 година, поради зголемените цени на горивото по ураганите Катрина и Рита.
Lord’s Airline
Оваа компанија го бранеше алкохолот во лет, нудејќи библии и тора наместо списанија. Се прикажуваа само религиозни филмови и тоа беа уникатни карактеристики на авиокомпанијата Господова, основана од бизнисмен од Њу Џерси во 1985 година, кога купи стар авион што требаше да биде единствениот авион на авиокомпанијата.
Планот беше да има три лета неделно од Мајами до израелскиот аеродром Бен Гурион, нудејќи директна рута до Ерусалим, оддалечен околу 50 километри. Во тоа време, верските аџии кои сакаа да стигнат до Светата земја мораа да фатат лет за Њујорк, а Маршал гледаше иднина во оваа линија. Сепак, две години подоцна, компанијата банкротирала.
Smokers Express & Smintair
Пушењето беше забрането на сите домашни летови во САД во 1990 година, но Вилијам Волтс и Џорџ Ричардсон, двајца претприемачи од округот Бревард, Флорида, не беа среќни поради тоа. На почетокот на 1993 година, тие одлучија да го заобиколат правилото со формирање на авиокомпанија базирана на приватен клуб. Таа бараше членарина од 1.500 денари, а во „клубот“ можеа да влезат само возрасни.
Авиокомпанијата требаше да биде лоцирана на регионалниот аеродром Спејс Коуст во Титусвил, Флорида, а планот беше да понуди стекови и хамбургери во авионот заедно со секако – бесплатни цигари. Сепак, авиокомпанијата никогаш не полета.
Во 2006 година, идејата беше оживеана од германскиот претприемач Александар Шопман, кој ја објави својата намера да го лансира Smoker’s International Airways, или скратено SmintAir. Шопман, кој пушел 30 цигари дневно, сакал да пушти дневна линија меѓу Токио и Дизелдорф, но и SmintAir доживеа неславна судбина и никогаш не ги добил сите потребни дозволи.
МГМ Гранд Ер
Воведен во 1987 година, MGM Grand Air беше прва класа, суперлуксузна авиокомпанија која првично покриваше една рута, поврзувајќи го ЛА со Њујорк. Правилото било дека ниту еден лет не може да има повеќе од 33 патници, иако авионите имале капацитет за повеќе од 100 патници.
Авиокомпанијата вети дека нема да има чекање за летот и багажот, а понудија и услуга за изнајмување лимузина од врата до врата. Специјалните салони на двата аеродрома нудеа луксузни удобности и услуги на консиерж. На летот секогаш беше достапен комплетен оброк со фино вино и шампањ, а сето тоа беше понудено по малку повисока цена на билетот од прва класа кај другите превозници. MGM Grand Air на крајот опфати повеќе правци, но се бореше да ги пополни сите 33 седишта во својот авион. Компанијата го промени своето име во 1995 година, а во 2008 година дефинитивно престана да постои во каква било форма.