Луѓето се згрозени од „смалувањето“ на производите поради инфлацијата. Ги споделија своите докази на интернет!

Овој период инфалцијата е речиси секојдневна тема. Сè поскапува, а на луѓето им се неопходни намирници за живот. И пред да ги пофалите тие што се одлучиле да не поскапат, можеби треба да ја видите грамажата што ја добивавте до минатата година за таа цена и оваа година. Всушност, потрошувачите ширум светот плаќаат повеќе за растечки асортиман на производи на начини кои не се појавуваат на сметките.

Размислете за смалени порции, потенки ролни, полесни кеси, помали лименки – на овој начин, компаниите се обидуваат да ги надоместат зголемените трошоци за работна сила и материјали без да не исплашат сите нас. Но, дали навистина успеваат?

1. „Ова е лудо“.

2. „Бев измамен“.

3. „Понекогаш сакам да ги превртувам чипсовите на полиците во продавницата“.

4. „Ова намалување на тоблеронето, сè уште е зачудувачки“.

5. „Ах Да ± 25 ml, Ви благодариме WD-40!“

6. „Смалувањето на стариот дизајн на Pringles (165 g) на новиот (134 g)“.

7. Инфлацијата во Обединетото Кралство за 344% зголемена за вреќа ориз од минатата година!

8. „Не можеа ни да дочекаат додека не го снема стариот за да ја стават новата големина. 375 гр и 283 гр“.

9. „Да, ова е ново и неискористено“.

10. „Истата цена. Го купив последното пред 3 недели, а новото денес“.

11. „Ова го купив денес, а едно веќе имав дома“.

12. „Чудовиштето“ кое доаѓа со некое застрашувачко намалување од 25%.

13. „Нов пример за смалување: Тотално истиот производ со магични 65% повеќе!“

14. „Купив нов држач за прибор од ИКЕА и тој постојано се превртуваше. Излезе дека е со исти димензии и материјал како стариот што го имам, но тежи над 50% помалку“.

15. „Тие само лажат за тежината? Платено за 12 ОЗ риба, добивме 10,6 вклучувајќи го и завиткувањето“.