Ако досега не сте ја забележале како една од најзгодните манекенки, еве ви шанса! Хејли Бибер заведува во црн проѕирен фустан и долна облека на настан во Холивуд

Таа никогаш не се срамела да се пофали со својата неверојатна фигура.

Хејли Бибер облече целосно проѕирен црн фустан додека се упатуваше кон дома по забавата на „Тифани и Ко“, во средата во Сансет Тауерс во Западен Холивуд.

 

 

Манекенката (25) ја истакна својата соодветна долна облека во проѕирното парче додека го напушташе прекрасниот настан.

Изгледот секако го привлече вниманието на присутните додека таа го напушташе настанот на брендот за накит, додавајќи уште повеќе атракција со високите потпетици.

Во текот на забавата, таа беше видена како позира со гостите од „А-листата“, вклучувајќи ги Ким Кардашијан и Гал Гадот.

Ексклузивната вечера беше одржана за да го прослави „лансирањето“ на новата колекција на Тифани Лок, а присуствуваа и големи имиња како Зои Кравиц, Александра Дадарио и Миранда Кер.

 

 

 

Тоа доаѓа откако Хејли разговараше за нејзината желба да има „контрола“ врз нејзините бизниси за време на појавувањето на конференцијата за технологија во живо на „Вол Стрит Журнал“.
Разговарајќи за нејзината серија на „Јутјуб“, „Кој е во мојата бања?“, и брендот за нега на кожа „Род“, таа објасни дека сака шоуто да допре до нејзините фанови преку страницата за споделување видео, наспроти стример или мрежа за емитување за да може да има „контрола“.

 

 

Појавувајќи се со ко-креаторот на серијата Мајкл Д. Ратнер, таа рече: „Сакав да го направам тоа на „YouTube“ затоа што сакав да можам да ја контролирам содржината.

„Мислам дека понекогаш се случува да имаш премногу луѓе вклучено и имаш многу гласови кои ти кажуваат што треба да направиш и тоа почнува да прави да се чувствуваш како да го поседуваш, а јас навистина сакав да го поседувам“.

Хејли додаде дека својата линија за нега на кожа ја продава само преку Интернет за да може да остане блиска со бизнисот пред да се прошири во продавници.

Претходно оваа година, Хејли легално го доби правото да ја именува својата компанија за нега на кожа „Род“.

Таа беше победник откако беше тужена за прекршување на трговска марка од компанија за облека, исто така наречена „Род“. Основачите на осумгодишното претпријатие, кое е создадено во Њујорк, но со седиште во Лос Анџелес, тврдеа дека постоењето две компании со исто име би било збунувачки за јавноста.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *