Од куќа во Москва до вила во Мајами: Руско семејство заработи десетици милиони долари преку својот YouTube канал

Каналот на Јутјуб на едно руско семејство од Флорида на кое нивните деца си играат со луксузни играчки и патуваат низ светот на прекрасни места им донесе десетици милиони долари и им помогна да купат вила во Мајами, Ферари и Ренџ Ровер од 12,5 милиони долари.

Деветгодишниот Влад и седумгодишната Ники често се појавуваат во видеа со нивните родители Сергеј и Викторија Вашкетов, кои почнаа да снимаат видеа од нивниот дом во Москва во 2018 година. Тие сега живеат во Флорида и детските ѕвезди на каналот Влад и Ники на Јутјуб, именувани по момчињата, имаат над 90 милиони претплатници, што ги прави една од најпопуларните страници во светот. Видеата објавени на интернет ги прикажуваат родителите на децата како помошници и се опишани како цртани филмови во живо во приградска фантастична земја.

Сергеј Вашкетов бил среден менаџер во компанија за производство на храна, додека нивната мајка Викторија била поранешна гимнастичарка. Семејството, кое сега живее во замок вреден 12,5 милиони долари во Голден Бич, Флорида, во близина на Мајами, започна со скромни видеа. Видеата се снимаа на заеднички локации, како што се на масата во кујната или во локалниот парк, користејќи паметни телефони и многу малку, доколку воопшто има, монтажа. Откако видеата почнаа да добиваат милиони прегледи на Јутјуб, Викторија и Сергеј видоа можност да градат бизнис околу нив и почнаа да инвестираат во правење поисправени видеа со поекстравагантни локации и играчки.

Колку е попопуларно видеото, толку почесто алгоритмот на YouTube им го препорачува на децата. Колку децата беа поуспешни, толку играчките и видеата стануваа полуксузни. Каналот, кој вклучува блогови, реклами и игри со улоги, сега има екипа од пет лица истовремено, вклучувајќи извидници, сниматели и луѓе кои помагаат во поставувањето реквизити. Тие, исто така, имаат тим од развивачи и асистенти на апликации за мобилни игри за да помогнат во управувањето со нивните сметки на социјалните медиуми.

Со цел да се погрижи нивната глобална публика, ангажиран е и тим од преведувачи за нивните канали на странски јазици. Каналот потпиша договор за претставување со Haven Global, австралиска агенција за лиценцирање, за развој на нови содржини, производи за широка потрошувачка и лиценци за мобилни апликации под нивниот бренд. Тие, исто така, потпишаа договор со Playmates Toys, производител од Хонг Конг, за издавање играчки под нивниот бренд.

Во 2019 година, браќата наводно биле меѓу најпрофитабилните Јутјубери, заработувајќи околу 312.000 долари по видео.

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *