Белоруски бренд за долна облека организираше модна ревија во базен која заврши со скокање на дизајнерката во базенот
Топло влажен воздух, одразот од површината на водата што дава „стаклена“ атмосфера, растенија кои ги имитираат тропските предели и џакузи кои ве поттикнуваат да ја фрлите целата облека и да се опуштите – а во сиот овој релаксирачки сјај, гостите кои се дружат не во костими за капење, но во модерни комбинации. Петокот беше можеби најнеобичната модна ревија која сте ја виделе. Брендот за долна облека Lovelace го организираше во базен, а вистински синхронизирани пливачи го демонстрираа производот заедно со моделите.
Lovelace е бренд за долна облека од Белорусија. Неговата приказна започнала со Карина Кудина, која во 2015 година одлучила дека навистина сака да шие убава долна облека. Нејзината макотрпна работа, за време на која создала цел концепт, осноавала одличен тим, понекогаш претрпела порази, но не се откажала и на крајот Карина постигнала успех. Денес брендот е претставен не само во Белорусија, туку и во Русија, Полска и Грузија.
„Не беше така лесно да се организира вакво шоу, бидејќи за ова е потребно да се изнајми целиот бањски простор, кој е многу скап, и да се води сметка за опремата за звук и осветлување. Иако сум огнен хороскопски знак, ја сакам водата, тоа е она што ми дава релаксација и енергија“, вели Карина. — „И јас сум обожавател на Париз — таму ја добивам најголемата модна инспирација, учествувам во снимањето на локални фотографи, учам од нив. На крајот на октомври се вратив од главниот град на Франција со наполнети емоции и идеи и решив да ја наречам претстојната колекција La Mer, што на француски значи „море“.
На крајот Карина излегла на подиумот и самата скокнала во базенот.
Коментирај анонимно