Убиецот на „Тесла“: „Тојота“ направија батерии за електричен автомобил, со кои го полниш само 10 минути и возиш 1200 километри!

„Тојота“ соопшти дека е блиску до можноста за масовно производство на потенцијално револуционерни батерии со цврста состојба, кои би можеле да понудат двојно поголем опсег на постоечките електрични автомобили.

 

 

 

Според „Тојота“, автомобилите напојувани од батерии во цврста состојба би можеле да имаат опсег од 1200 километри, време на полнење од 10 минути и да се појават на пазарот во 2027 или 2028 година. Тие беа претставени од експерти како револуционерна технологија што може да ги донесе електричните возила во секојдневието.

Иако батериите во цврста состојба би можеле да бидат револуционерни, тие исто така претставуваат предизвици за производителите. Според „Тојота“, една од најзначајните пречки е процесот на склопување, во кој слоевите на катодните и анодните ќелии треба брзо и прецизно да се наредени.

Тврдењата дека „Тојота“ може масовно да произведува цврсти батерии првпат беа објавени во „Financial Times“ во понеделникот.

„Во однос на брзината на натрупување, речиси сме таму. Ќе испорачаме поголеми количества и ќе го провериме квалитетот“, изјави инженер од компанијата.

На почетокот на овој месец, извршниот директор на „Тојота“, Коџи Сато, објави дека фирмата ќе биде партнер со големата јапонска рафинерија на нафта „Идемитсу Косан“ во проектот за производство на батерии.

„Со повторени напори кои вклучуваат обиди и грешки, успеавме да развиеме материјал кој е постабилен и помалку склон кон пукање“, им рече Сато на новинарите во Токио за време на најавата со „Idemitsu“.

 

 

 

„Иднината на мобилноста лежи во поврзаноста меѓу автомобилскиот и енергетскиот сектор, вклучувајќи ја и оваа иновација која потекнува од Јапонија“, рече тој.

Притисокот на „Тојота“ доаѓа бидејќи продажбата на електрични возила во САД опадна, а експертите за автомобили сугерираат дека комбинацијата од нивната висока цена и ограничениот опсег ги оддалечила американските возачи.

Просечниот електричен автомобил продаден во САД се приближува до 480 километри досег, според анализата на „Блумберг“ за продажбата на електрични возила претходно оваа година. Според извештајот на американското Министерство за енергетика, просечниот опсег на автомобилите со гас од моделот 2021 година бил околу 650 километри.

И контроверзните течни литиум-јонски батерии долго време се во центарот на критиките околу електричните возила, со оглед на нивната ограничена можност за рециклирање и зависност од ископувањето на литиум и ризикот од пожар. Батериите во цврста состојба нудат побрзо време на полнење, поголем капацитет, подолг животен век и според неодамнешниот извештај тие можат да го намалат јаглеродот на електричните возила за речиси една четвртина.

Иако цврстите батерии тешко се произведуваат, „Тојота“ тврди дека постигнала технолошки „пробив“ што и овозможува да ги произведува со иста брзина како и постоечките батерии за електрични возила.

 

 

„Тојота“ се надева дека развојот ќе и овозможи да го надополни изгубениот резултат од „Tesla“ и сè подоминантните кинески ривали како што е „BYD“, но призна дека неговото почетно производство ќе биде мало.

„Мислам дека најважното нешто во моментов е да ги ставиме батериите во цврста состојба, во светот и од таму ќе размислиме за проширување на волуменот“, рече Сато.

Многу други врвни производители на автомобили исто така работат на цврсти батерии, вклучувајќи ги и „Nissan“ и „Ford“.

  • ИВАН напиша:

    Благодарам на ваквите МИСЛИТЕЛИ,што се вложуваат за благосостојбата на НАРОДИТЕ.

  • Martin напиша:

    site izmisluvaat baterija so neznam kakvi performansi, ama sega za sega vo labaratorija, kje bide vo siroka upotreba za 3 – 4 godini.. i taka 15 godini nanazad

  • orcejurchev@gmail.com напиша:

    Se sto e podobro za NAROD e za pozdrav

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *