Ајде да видиме како се прави „здрава“ мисирка. Видео од фабрика за мисирки од растително потекло во кои Американците уживаат секој Ден на благодарноста

Мисирката е негувана традиција на Денот на благодарноста во Америка.

Секоја година, компанијата што прави замена за мисирки на база на тофу и пченица, го преместува производството од својата линија на секојдневни филети и месо од растително потекло со лудо брзање за да испорача доволно печења од својот заштитен знак на време за празниците.

 

Работниците прават, печат и пакуваат 6.000 празнични печења во секоја смена од 10 часа пред празничната сезона во фабриката на компанијата „Худ Ривер“ во Орегон.

Приближно 7,5 милиони „Тофурки“ (Tofu and turkey) се продадени откако се измислени за прв пат во 1980 година.

 

Но, процесот на мешање индустриски количества тофу и пченица, за да се завитка во внатрешноста на секој Тофурки со полнења од див ориз, не е секогаш убав. Еве поглед во една фабрика каде се произведува веганскиот колбас.

Секоја смена, четири лица се одговорни за правење „маса“ или тесто од тофу и пченица, кое се меша со масло од канола, вода и солени зачини за соодветната есенска текстура и вкус.

Друг вработен ја презема осамената задача да го наполни во центарот со ориз секое празнично печење, мешајќи во презла, целер, кромид, морков, праз и други зачини. Друг осамен вработен секоја смена има задача да ги составува состојките за мешавината на суви зачини на Тофурки.

Двете мешавини потоа се комбинираат во индустриска процедура инспирирана од фабричкото производство на шипки. Откако ќе се зготват и оладат во фрижидер, пакувањата потоа се ставаат во кутии набрзина.

 

 

Едно печено Тофурки со сос, кое храни околу петмина, се продава за 13,50 долари.

„97 отсто од нашето производство е во нашата сопствена фабрика“, според извршниот директор на Turtle Island Foods, Џејме Атос, кој ја презеде улогата од неговиот очув Сет.

„Имавме предизвици околу пакувањето. Ние, исто така, бевме затекнати од огромните зголемувања на цените на глутенот, прво поттикнати од Ковид, а потоа и војната во Украина [главен извозник на пченица ширум светот]“, како што изјави Атос овој март.

 

Во можеби најизненадувачката фаза од производството на секое Тофурки, празничното печење се скенира преку рендген за да се осигура дека ништо несакано или сомнително не е случајно печено во смесата.

Атос рече дека некои ја повикале компанијата да произведе тофурки без глутен, но посветените клиенти се приврзани на сегашната формула, дури и ако вкусот не наликува на мисирка. Па добро, важно нешто да се јаде..

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *