Дали е ова причината поради која мажите во средовечна криза купуваат суперавтомобили? Луѓето кои возат премиум автомобили се сметаат за подобри партнери и се поинтелигентни?
Многу мажи купиле суперавтомобил откако ќе наполнат 40 години за да се чувствуваат „поживи“ додека се движат низ својата новооткриена средовечна криза. Една нова студија открива дека возењето премиум автомобил може да ја зголеми самодовербата.
Истражувачите од Федералниот универзитет во Рио Гранде во Бразил открија дека мажите кои поседуваат луксузни автомобили како Корвета и Порше се перципираат дека имаат повисоки нивоа на вредности и социјална доминација и се сметаат за покомпетентни.
Резултатите најверојатно се должат на тоа што мажите и жените веруваат дека има придобивки да се биде партнер на некој што поседува возило со висока цена.
„Резултатите покажуваат дека стимулативните субјекти со премиум автомобили биле оценети со поголема вредност и доминација на парење“, споделија истражувачите во студијата објавена на „Science Direct“.
„Слично на тоа, учесниците кои поседуваат премиум автомобил покажаа повисоки нивоа на вредност за парење и социјална доминација. Наодите сугерираат дека потрошувачката на луксузни производи влијае на општествената перцепција која се совпаѓа со карактеристиките што самите ги сфаќате“.
Тимот ја спроведе студијата во два дела, при што првиот испитува дали проценката на вредноста на парењето и социјалната доминација се под влијание на изборот на потрошувачка.
Вкупно 171 учесник беа прашани за вредноста на парењето и социјалната доминација кога гледаа луѓето од спротивниот пол кои поседуваат суперавтомобили.
„Потврдувајќи ја првата хипотеза, беше забележано дека и жените и мажите им припишуваат поголема вредност за парење на стимулативните субјекти кои поседуваат премиум автомобили“, се вели во студијата.
„Слично на другите луксузни предмети како што се станови и облека, премиум автомобилите укажуваат на позицијата на поединецот во хиерархијата“.
Резултатите, исто така, утврдија дека луѓето со повисок статус се сметаат за покомпетентни и поповолни при изборот на работа.
„Веројатно луѓето со премиум автомобили се сметаа за попривлечни поради потенцијалните придобивки поврзани со високиот статус“, споделија истражувачите.
„Генерално, и мажите и жените можат да имаат корист од односите со партнери кои ги поседуваат овие атрибути“.
Втората хипотеза на тимот беше исто така потврдена: луѓето со премиум автомобили беа опишани со повисоки нивоа на социјална доминација. Во вториот дел од студијата се гледа како личноста која поседува суперавтомобил се перцепира себеси.
Примерок од 409 учесници, 206 жени и 203 мажи, кои имале луксузни и популарни возила, биле замолени да ја пријават својата самоперцепција за социјалниот статус, социјалната доминација и партнерите. Учесниците со премиум автомобил покажаа повисоки нивоа на субјективен социјален статус од оние со популарно или без возило.
Коментирај анонимно