„Гробишта на Тесла“ се формираат во делови на Чикаго бидејќи ладните температури оставаат штети и сопствениците не можат да ги полнат автомобилите
Станиците за полнење на Тесла околу Чикаго станаа она што некои жители го нарекуваат „гробишта на Тесла“, бидејќи арктичката експлозија ги уништува нивните батерии.
Сопствениците на ЕВ (електричните возила) поминаа денови преполни околу станиците за полнење, безнадежно обидувајќи се да ги напојуваат своите автомобили на температури до -20°C и во многу случаи останаа без друга опција освен да изнајмат камион за да ги донесат своите возила дома.
Арктичкиот воздух ќе продолжи да носи услови за подзамрзнување во поголемиот дел од земјата во вторник – во Минеаполис, Бафало и Њујорк температурите беа -16, -10 и -1 °C.
Таков студ има страшни ефекти врз електричните автомобили – предизвикувајќи нивните батерии да се трошат повеќе од двојно побрзо, да ја убијат нивната способност да генерираат енергија преку регенеративно сопирање и драстично да го забават процесот на полнење.
На -20 °F, електричен автомобил ќе има помалку од 50 проценти од својот целосен опсег, според студијата на телематскиот провајдер Geotab.
И сопствениците кои можеа да стигнат до станиците за полнење брзо открија дека нивното полнење трае многу подолго – и понекогаш воопшто не е можно.
Огромниот број ЕВ возила во Чикаго и тешкотиите на сопствениците да ги полнат предизвикаа да се насоберат редици на станиците за суперполнење почнувајќи од неделата.
Некои автомобили „испуштија душа“ додека нивните сопственици чекаа достапни полначи, оставајќи ги заглавени и принудени да ги остават на „гробиштата“.
Во понеделникот, Тајлер Берд беше на станица за полнење на Тесла во предградиетово Чикаго, каде што првпат почна да се обидува да ја наполни својата Тесла во неделата попладне.
„Ништо. Сè уште на нула проценти. Три часа да сум овде, а бев и вчера осум часа“.
„Ова е лудо. Тоа е катастрофа – сериозно“ – рече друг сопственик.
„Многу е фрустрирачки. Сакам Илон Маск да направи нешто во врска со ова“. – рече трет.
Некои сопственици на Tesla дури открија дека не можат да ги отворат вратите поради ниските температури и механизмите на рачката на вратите што ги користи производителот на автомобили.
Сепак, Tesla на својата веб-страница само советува дека во ладни услови автомобилите може да доживеат „намалено регенеративно сопирање и забрзување“.
Во тие околности, тој исто така ги советува сопствениците на сопствениците да ги чуваат своите автомобили над 20 проценти наполнетост кога се во употреба и приклучени во секое друго време.
Исто така, сугерира дека сопствениците треба да го притиснат копчето за „претходна подготовка“ пред да ги наполнат своите возила. Тоа осигурува дека батеријата е на вистинската температура за да ја прифати струјата што е можно поефикасно.
Коментирај анонимно