Сега му е мајката да се подновите: Електричните автомобили ќе станат поевтини во 2024 година, кога ќе се развие „војна на цените“

Новите електрични возила ќе станат попристапни оваа година со ценовната војна која ќе се развива, предвидуваат експертите.

Пристигнувањето на поевтините кинески брендови и воведувањето на мандатот за возила со нулта емисија (ZEV) ќе ги принуди рацете на другите производители да ги намалат нивните цени со цел да останат конкурентни и да ги исполнат новите обврзувачки цели за продажба на електрични возила.

 

 

 

„Возачите кои размислуваат да го направат првиот чекор на патувањето со електрифицирано возење никогаш не биле во подобра позиција да имаат корист од падот на цените на ЕВ отколку во 2024 година“, вели „Auto Trader“.

Појавата на кинески производители ќе предизвика голема промена во секторот за нови автомобили во нацијата.
Се очекува брендовите од Кина да заземат шестина од пазарот за електрични возила во Велика Британија до 2030 година, бидејќи нивните производители изглегуваат во странство откако го освоија нивниот домашен пазар, се вели во извештајот на „Auto Trader’s Road to 2035“.

 

 

 

Кина веќе се зацементира како најголем светски извозник на автомобили, престигнувајќи ја Јапонија минатата година.
И ексклузивната анализа на „MailOnline“ и „This is Money“ одделот за автомобили откри дека некои веќе имаат огромно влијание на пазарот на автомобили во цела Европа.

 

 

За само една деценија, „MG Motor“ управуван од Шангај го зголеми својот пазарен удел на нови мотори што се продаваат годишно за огромни 19.094 проценти – повеќе од која било друга марка во последните 10 години – и сега продава повеќе нови возила од „Skoda“, „Peugeot“, „Land Rover“, „Volvo“, „Renault“, па дури и „Tesla“.
Другите кинески брендови, како „GRW“ (Great Wall Motor) и „BYD“ (Build your dreams), штотуку се пробиваат на пазарот.

 

 

Неодамна беше потврдено дека „BYD“ ја престигна „Tesla“ како најголем светски производител на електрични возила во последните три месеци од 2023 година, продавајќи рекордни 526.000 возила на глобално ниво.

 

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *