Револтирани возачи тврдат: „Сајбер камионите на „Тесла“ на Илон Маск од 80.000 долари ‘рѓосуваат по само два ДЕНА на дожд“
Илон Маск покажа дека надворешноста од нерѓосувачки челик на „Cybertruck“ е отпорна на куршуми, но новите сопственици откриле дека можеби не е отпорен на временски услови.
Неколку клиенти кои неодамна го купиле возилото од 79.900 долари, пријавиле дека ’рѓата ја натрупала надворешната обвивка откако го возеле „два дена на дожд“.
Еден сопственик по име Вил го сподели своето искуство на форумот на „Cybertruck“, велејќи дека го купил својот камион „Tesla“ на 1 февруари и забележал како се формира корозија на металот по 11 дена употреба. „Cybertruck“ возилото било однесено на поправка, но вработените му рекле дека немаат соодветни алатки за поправка на надворешноста и дека ќе треба околу еден месец да ги добијат.
Маск спомена минатата година дека сопствениците наскоро ќе имаат можност да купат облога од волфрам карбид што помага да се заштити од корозија – но за дополнителна непозната цена. Вил сподели слики на интернет од неговиот нов „Cybertruck“, откривајќи мали дамки на надворешноста кои остануваат дури и по миењето.
Вил истакна дека проблемите настанале по возење на дожд, додека друг сопственик кој објавил на истиот форум го доживеал проблемот „по кратки периоди на изложеност на кондензација“.
Другиот корисник, по име Раксар, рече дека тој исто така го купил неговиот „Cybertruck“ на 1 февруари и дека советникот им кажал дека возилото „развива портокалова ‘рѓа на дожд и поради тоа е потребно возилото да се замени“.
Според „Mead Metals“, не’рѓосувачкиот челик ќе ‘рѓосува од изложеност на штетни хемикалии, солен раствор, маснотии или продолжено изложување на топлина. Сепак, сопствениците кои споделија слики од нивните кородирани сајбер камиони тврдеа дека ги изложиле на тие елементи само неколку дена.
„Наједноставниот услов под кој може да се појави рѓосување на нерѓосувачки челик е кога парче обичен јаглерод или челик со низок сојуз е на триење на површината на инаку отпорно на корозија парче нерѓосувачки челик“, се објаснува во извештајот на „Sperko Engineering Services“.
Коментирај анонимно