Колку потрошија Камала Харис и Демократите за краткиот настап на Опра Винфри на еден од нивните митинзи? Иако ТВ водителката изјави дека не зела ниту цент, еве ја вистинската сума!

Кампањата на Камала Харис ѝ исплатила повеќе од двојно од претходно смислената сума на Опра Винфри, додека Демократската партија продолжува со собирање средства по завршените избори, со цел да го покрие долгот натрупан за време на претседателската кампања.

Според извештаите, кампањата на Харис ѝ платила на Винфри 1 милион долари преку нејзината продукциска компанија „Harpo Productions“ за краток, но многу скап настап во трката за Белата куќа. Сепак, сега „New York Times“ известува дека конечниот трошок за настанот со Винфри бил поблиску до 2,5 милиони долари.

 

 

 

Општо земено, кампањата на Харис трошела неверојатни 100 милиони долари неделно за време на нејзината интензивна претседателска трка, која започна кон крајот на јули. Поддржувачите на потпретседателката и понатаму добиваат барања за донации, откако кампањата со буџет од 1,6 милијарди долари остави долг од 20 милиони долари за Демократската партија. Ваквото раскошно трошење предизвика поширока загриженост околу ефективноста на кампањата на Демократите, особено поради убедливиот пораз на изборите, и покрај фондот од 1 милијарда долари.

Избраниот претседател Доналд Трамп ја победи Харис со 312 електорски гласови, маргина на победа што не е видена од изборите во 1988 година. Изборите во 2024 година исто така донесоа задржување на мнозинството на Републиканците во Претставничкиот дом и повторно освојување на мнозинството во Сенатот, што на Републиканците им обезбедува триумф во 2025 година, како и шест-на-три конзервативно мнозинство во Врховниот суд.

Трошоците на кампањата вклучувале околу 9.000 долари за луксузен сладолед од продавници како „Sweet Lucy’s Ice Cream“ и „Jeni’s Splendid Ice Creams“, како и речиси 15.000 долари за услуги за достава на храна, вклучувајќи „Uber Eats“ и „DoorDash“. Еден од најголемите трошоци биле партнерствата со инфлуенсери и ангажирање познати личности за настапи на настаните на Харис.

Кампањата исто така потрошила 900.000 долари за резервација на рекламни простори на „Las Vegas’ Sphere“ во последната недела од изборите. За приватни авионски патувања за време на турнејата низ клучните држави во октомври, потрошени биле 2,6 милиони долари.

 

 

Винфри, на која ѝ биле исплатени 2,5 милиони долари за настанот во септември, објаснила дека сите средства биле наменети за покривање на трошоците за продукција. Во објава на „Инстаграм“, Винфри изјави: „Не земав ниту цент за себе“, додавајќи дека средствата биле наменети за целосна продукција, вклучувајќи сценографија, осветлување, камери и продуцентски тим.

Раскошните средства потрошени за настани со познати личности, како Лејди Гага, Бијонсе, Бон Џови, Брус Спрингстин и Кејти Пери, сега ги подгреваат прашањата за ефективноста на ваквите настапи, особено по убедливиот пораз на Харис.

Во спротивност, Трамп привлече значително внимание со бесплатни настапи во подкасти, вклучувајќи го и „The Joe Rogan Experience“, што му донесе десетици милиони прегледи и слушања.

  • kire напиша:

    Ne se ni svesni oti taa Opra nikoj ne moze da je smisle…

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *