Зошто последниот „оригинален“ Porsche 911 Carrera е најдобриот спортски автомобил на сите времиња
Повеќе од 60 години, возачите го слават Porsche 911 како најдобриот спортски автомобил на светот. Тој предизвикува страст, дебати и восхит, оставајќи трајно влијание врз автомобилската култура како малку кој друг модел. Последната генерација на „оригиналната“ Carrera не е само автомобил – таа е приказна за иновација, страст и вечна убавина.
Содржина:
- Историја исполнета со контроверзија, стил и способност: Од 901 до светската икона
- Суштината на првата 911: Безвременски дизајн и чувство на возење вистински автомобил
- Зошто Carrera од 1984–1989 година е најпосакуваната: Вредност, варијанти и живописни бои
- Незапирливиот 911: Љубовта трае, вредноста расте, а возењето останува магично
Историја исполнета со контроверзија, стил и способност: Од 901 до светската икона
911 првично требаше да се вика 901, но поради правна битка со Peugeot, станува 911. Наследник на омилената 356, моделот дебитира на салонот во Франкфурт во 1963 година, а од тогаш до денес останува признат по својата силуета и намена. И покрај осум генерации и раст во големина и тежина, душата на 911 останува ненадмината.
Суштината на првата 911: Безвременски дизајн и чувство на возење вистински автомобил
Оригиналната 911 се препознава по заоблените калници, тенките А-столпови и арматурна табла со пет аналогни инструменти. Од 1984 до 1989 година, 911 Carrera добива 3.2-литарски боксер мотор – издржлив, со 207 КС, неспоредливо чувство за возачот и тежина под 1.300 килограми. Нема ABS, воздушни перничиња или електронски помагала – само чисто искуство.
Зошто Carrera од 1984–1989 година е најпосакуваната: Вредност, варијанти и живописни бои
Carrera од овој период е последната „аналогна“ 911, достапна како купе, кабриолет или Targa. Купето е најценето, особено ако е во ретка Porsche боја од палетата Paint to Sample. Добро сочувано купе од 1989 година достигнува околу 85.000 долари, а ретките верзии како Club Sport и Speedster се проценуваат многу повисоко. Неочекувано – бојата може да додаде или намали дури 10.000 долари на вредноста.
Незапирливиот 911: Љубовта трае, вредноста расте, а возењето останува магично
Иако цените експлодираа изминатите години, добри примероци од 911 постојано се баран и скапоцен дел од автомобилскиот свет. За вистинските љубители, ова не е само инвестиција – тоа е нешто што се сака, автомобил кој го менува чувството за возење. Последниот „оригинален“ 911 останува апсолутен еталон за страст, механика и стил.

За вкусовите не вреди да се расправа!!!
За мене, најдобар спортски автомобил на сите времиња е Застава 101 со мотор од 1,300 кубика и 65кс! Го имав 80-тите. Наместо гуми 145-ки, му ставив 165-ки, бандаши од БМВ 3-ка, го спуштив за 5цм со сечење федери и разбира се… спортски волан Формула купен на Авто пазар!!! Километражата беше до 160 км/ч, ја лепев до крај!
I jas sum ze vozel u stojadin sa dve vrate zeleni kako proliv boja udole petica piperkar puni gaz odvaj 150 ide a udole lajno da ostavis vise ke ide ondak sam uze ja stojadin puna gas prednica se dise mislim da aut ljeti ali realno slajfuje kao masl kar od amerikite
Коментирај анонимно