„Адидас“ има нова колекција на костими за капење за ЖЕНИ, но нешто изгледа чудно… „манекенката“ што го носи костимот е всушност МАЖ

Адидас поттикна гласини за бојкот откако лансираше нова колекција на женски костими за капење, користејќи машко за модел на истите.

 

 

Компанијата беше обвинета за „бришење на жените“ и е најновата цел на конзервативниот гнев поради „разбудениот“ маркетинг, откако беше забележ пад на продажбата минатиот месец  поради нејзиното партнерството со трансродовиот инфлуенсер Дилан Мулвејни.

Палетата на костими за капење е дел од колекцијата „Pride 2023“ на Адидас, а се продава на веб-страницата во женскиот дел.
Сепак, манекенот која ги носи костимите за капење има влакнести гради и испакнатост во пределот на меѓуножјето. Не е наведено дали моделот се идентификува како маж или како транс.

 

 

 

Костимот за капење го креираше јужноафриканскиот дизајнер Рич Мниси и беше објавен во чест на месецот на гордоста. Адидас соопшти дека костимот за капење е „прослава на самоизразување, имагинација и непоколебливо верување дека љубовта обединува“.
Изборот на моделот за костими за капење предизвика негодување на социјалните мрежи.

Хаштагот „Бојкотирам Адидас“ почна во тренд, а спортистите од висок профил ја погодија компанијата.

„Женските костими за капење не се направени за машко тело со мускули“, напиша на „Твитер“ американската пливачка ѕвезда, активистката за правата на жените Рајли Гејнс.

„Не разбирам зошто компаниите доброволно си го прават тоа. Можеа барем да кажат дека костимот е „унисекс“, но не го сторија тоа затоа што се работи за „бришење“ жени“.

 

   

„Адидас ја лансираше новата колекција на женски костими за капење, „Колекцијата на гордоста“ – користејќи МАШКИ за претставување на спортски градници и ЖЕНСКИ костими за капење, Oh f**k off. Искрено“, рече друго лице.
Оли Лондон, член на машки бенд кој е добро познат по неговите повеќекратни етнички процедури за пластична хирургија, сподели слики на „Твитер“ од страницата на Адидас со натпис: „Новиот асортиман на женски костими за капење на „Адидас“ прикажан од…мажи“.

„Се чини дека нема ниту еден бренд што не е на нозе“, рече тој.

Објавата беше видена од повеќе од пет милиони корисници на „Твитер“, а многумина го нападнаа и брендот.

Многумина, исто така, се пошегуваа дека Адидас и „Најк“ се борат за тоа кој може прв да „пропадне“ откако конкурентите „сè повеќе ќе се разбудат“.

Во април, „Најк“ ја искористи транс-ѕвездата на социјалните медиуми Мулвани за да ја промовира нивната активна облека.

Контроверзноста за костими за капење доаѓа откако „Адидас“ ги прекина врските со Канје Вест поради антисемитските коментари на социјалните мрежи, што ја чинеше компанијата 440 милиони долари од продажба во првиот квартал од 2023 година.

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *