Ако можете да ги направите овие 5 вежби вие сте пофлексибилни од просечната личност

Постојат луѓе кои имаат способност да ги движат екстремитетите повеќе или помалку слободно благодарение на опсегот на движење што е поголемо од нормалното. Ова е уште еден начин да се каже дека тие имаат поголема еластичност и затоа се многу пофлексибилни од другите луѓе.

Оваа способност е позната како хипермобилност и може да биде неверојатна предност за спортистите, па дури и уметниците, како каскадери (или жени) или изведувачи во циркуси.

Вежба 1: Свиткајте го лактот (ите) наназад.

Идејата е да ја истегнете раката колку што можете. Ако го свиткате зглобот нанадвор, полесно ќе го истегнете. Ако аголот формиран од екстремитетот оди над 10 ° или повеќе, тоа се смета како поен.

Вежба 2: Свиткајте го палецот назад кон предниот дел од подлактицата.

Поставете ја раката под агол од 90 °, свиткајте го вашиот зглоб навнатре, истегнете го палецот и, со помош на спротивната рака, повлечете го полека кон подлактицата, сè додека не ја допре. Ако успеете да го направите ова, исполнета е и оваа вежба.

Вежба 3: Свиткајте го малиот прст надолу под агол од 90 ° до задниот дел од раката.

Постојат 2 верзии на оваа вежба. Прво, треба да ја поставите дланката свртена нагоре и да го земете малиот прст со прстите на другата рака за да ја повлечете надолу, како што гледате на илустрацијата погоре. Втората верзија се состои во правење на иста работа, освен тоа што наместо да користите само еден прст, ги влечете сите прсти од раката. Повторете ја постапката за секоја рака и додадете поен за секоја рака ако сите прсти можат да се наведнат повеќе од 90 °.

Вежба 4: Свиткајте го коленото наназад.

Додека стоите, ставете ја целата тежина на една нога и обидете се да го вратите коленото назад (наспроти свиткување напред) колку што е можно, да ја продолжите целата нога. Повторете ја постапката на двете нозе.

Вежба 5: Обидете се да ги ставите рацете рамно на подот додека колената ви се исправени

Застанете и составете ги двете нозе заедно. Со стапала цврсто поставени на земја и без да ги свиткате колената, обидете се да го допрете подот со дланките на рацете. Додадете еден поен за секоја дланка што успешно го допира подот.

Ако постигнавте повеќе од 4 поени на горенаведениот тест, тоа значи дека може да имате синдром на зглобна хиперлаксичност. Звучи страшно, но во повеќето случаи, не е штетно и повеќето луѓе се во можност да живеат со тоа без да имаат проблеми.

Разликата помеѓу луѓето со бенигна хипермобилност на зглобовите и оние без неа е едноставно во тоа што нивните колагенски влакна и другите протеини на сврзното ткиво (во основа нештата од кои е направено нивното тело) се пофлексибилни. Тие влакна, патем, се одговорни за давање на сила и еластичност на мускулите, тетивите, ‘рскавицата и другите делови на телото.

Иако состојбата е бенигна, во ретки случаи може да предизвика компликации. Неколку од нив вклучуваат дислокации на зглобовите, тендинитис, капсулитис, болка во долниот дел на грбот, сколиоза, рамни стапала, артроза на коленото, проширени вени, хернија, па дури и анксиозност и депресија.