Аргентина го изгуби својот домен на Гугл откако случаен граѓанин го купи за само 300 денари
Аргентина привремено го изгуби доменот на Гугл откако случаен член на јавноста го купи за $5.79 (околу 300 денари). На Твитер Никола Курожа напишал дека откако пребарувал на Google му излегло дека „google.com.ar“ е слободен за купување, па тој го купил.
„Сакам да појаснам дека влегов на http://nic.ar го видов на располагање името на http://google.com.ar и легално го купив соодветно!“, вели Никола. Тој поточно го купил доменот за 540 аргентински пезоси.
Според „Мерко Прес“, веројатно тој бил во можност да го купи доменот во краткиот прозорец помеѓу истекот и обновувањето. Неговото купување не влијаеше на меѓународниот домен на Google и оттогаш аргентинскиот домен е вратен.
И покрај брзото закрепнување, корисниците на Интернет се пожалија дека Гугл Аргентина не бил во функција околу три часа. Некои корисници го обвинија nic.ar, веб-страница за регистрација на домен, што го отежнува процесот на обновување.
Кога го видоа твитот на Курожа, корисниците на социјалните мрежи бргу го информираа дека неговото купување на доменот претставува сајбер-квотирање – чин на купување или држење на домен со намера да профитира од трговската марка на сопственикот.
„Претпоставувам дека сте целосно свесни дека она што го сторивте постои одамна, и се нарекува„ сајбер-квотирање “, нели? Нема дестинација. Веќе има многу позадина и јуриспруденција на оваа тема, и вие едноставно ќе изгубите, без оглед дали плативте или не “, напишал еден корисник.
На Reddit, корисниците споделија други приказни за инциденти каде што големите корпорации речиси ги изгубија своите имиња на домени.
„Се сеќавам на крајот на 90-тите години, едно момче од Мајкрософт се обидуваше да утврди зошто Hotmail.com не работи. Тој сфатил дека доменот е истечен. Потоа ја искористил својата лична кредитна картичка за да ѝ го врати на компанијата. Тие му дадоа бонус и Бил Гејтс му се заблагодари лично“, напиша едно лице.
Друг ја сподели приказната за Узи Нисан, кој славно ја одби понудата на автомобилската компанија Нисан да го купи неговиот домен Nissan.com, кој го користеше за неговата електронска фирма, Nissan Computer.