Буквално се издигнува над останатите: Новиот летечки автомобил Hyundai кој би можел да биде одобрен во 2026 година е тоа што ни требало, а не сме ни биле свесни
Електричните возила се насекаде на Најмоќниот технолошки настан во светот CES 2024 во Лас Вегас, но новото изложено од Supernal во сопственост на Hyundai се издигнува над останатите – или барем ќе се издигне наскоро.
Електричното вертикално полетување и слетување S-A2 (eVTOL) бара одобрение во 2026 година, изјави Нил Маршал, шеф на производствената стратегија на Supernal .
Во возилото има пет седишта: пилот и четворица патници. Штом ќе стапи во функција, S-A2 ќе ги преместува луѓето низ градот, избегнувајќи го уличниот метеж.
Моќта доаѓа од осум електрични ротори, четири напред и четири назад, сите напојувани од батерии. За време на полетувањето, предните се вртат нагоре, додека задните свртени надолу. Штом возилото ќе застане во воздух, сите осум ќе се вртат за 90 степени, со предниот дел свртен напред, а задниот дел наназад. Во тој момент возилото престанува да лета како хеликоптер и почнува да лета како пропелер.
Наменет е да лета со брзина до 190 километри на час за кратки патувања од 40 до 65 километри.
Еден од главните фактори што го ограничува опсегот на возилото е поврзан со просторот и тежината. „Напојувањето од батериите е дефинитивно голем проблем во оваа индустрија“, рече Маршал.
Иако технологијата за батерии напредува, потребен е тон енергија за да се подигне возилото вертикално и да се задржи во воздух. И ако целата таа енергија доаѓа од батериите, тоа може да значи стотици или илјадници килограми батерии.
Додадете ја на тоа потребата од дополнителна енергија во случај на итни случаи или неочекувано пренасочување, а летачката машина на батерии може да собере само доволно батерија за безбедно да оди толку далеку.
Моментално достапните батерии се едвај доволно добри за целите на Supernal, рече Маршал, но за 10 години од сега, достапните батерии треба да бидат доволно, рече тој.
Екранот CES на Supernal даде неколку примери на патувања што клиентите може да ги направат, вклучително и од меѓународниот аеродром во Лос Анџелес до центарот на Лос Анџелес – нешто околу 30 километри.
Во автомобил, во зависност од сообраќајот, патувањето би траело од 1 до 2 часа, но Супернал процени дека SA-2 ќе го направи патувањето за околу 43 минути – вклучително и возење со автомобил до и од „вертипорт“ на двата краја.
Иако компанијата е желна да го донесе возилото на пазарот, да се биде прв може да има свои проблеми, рече Маршал.
Дел од тоа е производството. Производителите на автомобили, на пример, мора да направат тони автомобили доволно ефикасно за да ги продаваат по разумни прифатливи цени. Ако Supernal може да ги изгради своите eVTOL поефикасно и поевтино, исто така ќе може да изгради повеќе од нив и да ги користи поевтино. На почетокот, колку помалку возила има Supernal, толку повеќе ќе чини патувањето.
Супернал не сподели детали за тоа колку ќе чини патувањето со S-A2.
„Нашата цел е да дојдеме до таа цена каде што е достапно, масите можат да го користат“, рече Маршал. „Ова не е наменето само за употреба со висока нето вредност“
Целта на Супернал е да има некои работни модели во воздухот во следните неколку години, со одобрение од владата да започне околу 2026 година и возилото конечно да биде пуштено за лет во 2028 година, рече Маршал.
Долгорочниот план на компанијата е да создаде мрежа на вертипорти со eVTOL-и ко. Овие вертипорти ќе бидат во близина на важни дестинации како аеродроми и болници, места до кои луѓето сакаат брзо да стигнат.
Сакам имам овој авион кај да мене Првомајска к-3 16 Велес Македонија
Ќе ти пратиме за едно 200 до 300 години
Коментирај анонимно