Црно-бели огледала на општеството во илустрациите на аргентинскиот провокатор Al Margen

Аргентинскиот уметник Al Margen (псевдоним што значи „На страна“) стана глас на генерација разочарана од лицемерството на социјалните мрежи, токсичните стандарди за убавина и образовниот систем што го убива критичкото размислување. Неговите црно-бели дела од моливи, доработени во Photoshop, се безвредни манифести против општеството на потрошувачката. Со цртање на хартија, тој ги претвора секојдневните сцени во алегории: луѓе врзани за екрани како зомби; жени затворени во кафез на „идеално тело“; деца чија имагинација е ограничена со учебници.

 

Црно-бели огледала на општеството во илустрациите на аргентинскиот провокатор Al Margen

Уметноста како критика на системот

Дипломиран на уметничкото училиште Карлос Морел, Al Margen ја критикува современата едукација: „Системот учи да се повторува, а не да се анализира“. Во неговите дела, децата често се прикажани со празни очи, механички учејќи факти, или со имагинација затворена во кафез оценки. Уметникот е убеден: главната цел на образованието е да развива љубопитност, но наместо тоа, тоа станува „фабрика за послушни вработени“.

 

Уметноста како критика на системот

Зошто неговите дела станаа вирални?

Al Margen избегнува бои и зборови, ставајќи ги на универзален визуелен јазик. Неговите илустрации, разбирливи без превод, се шират како мимови од Јужна Америка до Европа. Уметникот не нуди одговори, туку го принудува гледачот да се запраша: „Да не сум тоа јас?“

 

Зошто неговите дела станаа вирални?

  • John напиша:

    MnTupQnw DXYoIFI AYLeO DEZxiBo Lyjf NxMePyxk fUw

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *