Дали синиот гас ќе ја убие Тесла? Новиот процес на производство на водород без емисија ве носи 500 километри со еден резервоар

Тесла е подготвена да стане центар во автомобилската индустрија бидејќи светот ги исфрла возилата на фосилни горива за нивните електрични колеги. Сепак, нова технологија доаѓа со потенцијал за соборување на компанијата во сопственост на Илон Маск и нејзините електрични возила управувани од батерии.

Наречен син гас – или син водород – ова чисто гориво се прави со комбинирање на производство на водород од природен гас (метан) со складирање на јаглерод. Резултирачкиот производ може да се користи во електрични возила со водородни горивни ќелии за производство на енергија без штетни емисии – само онаа на водена пареа.

Синиот гас може да ги придвижи возилата на околу 483 км на полн резервоар, додека системот за напојување на Тесла во просек обезбедува само по 400 км на полна батерија. Ова гориво има потреба од елементи на литиум или ретка земја за користење потребно е помалку време да се наполни гориво и трае подолго од возилата што работат на батерии – што го прави потенцијален „убиец на Тесла“.

Ова е едно од имињата дадени на водороден гас кој се произведува во јаглерод-неутрален процес – за разлика од конвенционалното или „сиво“ производство на водород, во кое нус-производ на јаглерод се ослободува во атмосферата. Синиот гас изгледа како извор на гориво што светот го чекаше, но проблемот со иновациите е дека ќе мора да го чекаме.

Горивото е сè уште во почетна фаза и компаниите учат како да одат напред со него на начин на којшто ќе сакаат да го купат клиентите. Освен тпа што се во раните фази на развој, бензинските станици за водородно гориво се далеку од широко достапни во моментов.