Ентузијаст за автомобили користел ChatGPT за да ги подобри перформансите на неговата Шкода и ја зголемил вредноста за 60.000 долари и вели дека сега им е конкурент на луксузните возила
Михал Костин (39) секојдневно го користи четботот за вештачка интелигенција за работа и отсекогаш сакал да го модифицира автомобилот.
Специјалистот за дигитален маркетинг вели дека го претворил својот Skoda Superb Sportline 206 TSI од 40.000 долари за 2019 година во суперавтомобил вреден 100.000 долари со модифицирање на моторот, ауспухот и стилот.
„Имав цел во мојот ум да ги подобрам перформансите на автомобилот на еквивалент на Audi RS3, кој може да се продаде за околу 130.000 долари во моментот. Тој автомобил прави 0-100 за 3,8 секунди и има околу 290 kw моќ. Споредбено мојот 0-100 за 5,8 секунди и има 206 kw моќ – така што зборуваме за значителни подобрувања“.
Двата автомобили вообичаено се на различни краеви на пазарот во однос на престижот и цената, но по завршувањето на модификациите тој тврди дека неговата Шкода сега се наоѓа меѓу алтернативите вредни 100.000 долари.
Во текот на целата година тој си играл со вештачката интелигенција и бил „воодушевен“ од тоа колку добро таа може веднаш да обезбеди идеи и планови за која било тема.
Со пристоен буџет од 20.000 долари, тој напишал на ChatGPT: „Би сакал да ги подобрам перформансите на автомобилот за да биде побрз од фабричката верзија. Би сакал звукот што го прави автомобилот да биде повозбудлив. Автомобилот ќе се вози секојдневно, па сакам да го направам тоа на начин што е што е можно побезбеден за автомобилот“.
Тој, исто така, сакаше да ја направи надворешноста на возилото по „елегантна“.
За возврат, ChatGPT одговори на брз одговор со седум сеопфатни точки, секоја рангирана со различни нивоа на приоритети.
Програмата за вештачка интелигенција предложи промена на мелодијата на ECU, издувниот систем, сопирачките, гумите и суспензијата за да се оптимизираат перформансите на моторот и коњските сили на автомобилот, а истовремено да се подобри звукот и да се одржува безбедноста.
Што се однесува до изгледот, ChatGPT предложи да се направат некои основни промени како што се додавање странични здолништа и заден дифузор.
Сепак, г-дин Костин призна дека имало „многу напред-назад“ за да се усоврши барањето.
„Првично предложи да се подесат моторот и менувачот, ПОТОА да се додадат делови, но на понатамошна дискусија се предомисли и рече да ги направам сите промени во исто време. Исто така, одлучи дека модификациите на сопирачките не се толку важни врз основа на повратните информации од гаражата.“, рече тој.
Што се однесува до стилот, црната боја остана, но беа заменети неколку елементи – вклучувајќи ги и значките и тркалата кои исто така беа променети во црни.
Г-дин Костин успеал да остане во рамките на својот буџет откако потрошил само 14.000 долари на модификациите.
„Не е лоша инвестиција за да се добијат еквивалентни перформанси на автомобили како што се Mercedes C43 AMG, Audi S4, BMW M3, кои се сите автомобили од 100.000 долари па нагоре“, рече тој.
И додека автомобилот изгледа слично како што беше пред да започнат модификациите, г-дин Костин рече дека тоа е она што е под хаубата што ја прави целата разлика.
Не ми е јасен типов, зошто прашувал ВИ како да ја зголеми вредноста на колата? Па и мене да ме прашал, истото ќе сум му го рекол: со замена на ЕКУ се добиваат повеќе КС, што значи дека ќе ти требаат подобри кочници за застанување, подобра амортизација итн…
Ќе добиеш кола силна како Мерцедес АМГ…, но ако тргнеш да ја продадеш, кој ќе ти даде 100,000 долари за Шкода, ти се молам?
Ако се погледене последниот ценовник на Мерцедес во РМ, за 100,000 долари (91,651 евра), може да се купи „НОВ“ CLA 45 S AMG 4M+ so 421кс (93,500 евра)!!!
Vase, ne razbiras ti…. toa e vestacka inteligencija…
Marketinski trik… kolku samo e pametna taa nova vestacka inteligencija…
100% se slozvam so tebe. Za tie pari sekoja kola ke bidi podobra od osnovnata verzija.
Коментирај анонимно