Еве како изгледаат познатите брендови во Кјото поради строгите правила за уредување на градот

Кјото – поранешен главен град на Јапонија повеќе од еден милениум – е еден од најстарите градови во земјата кој има богата култура и длабоко вкоренети традиции. Сакан од туристите и од локалното население, градот успеа непречено да ја комбинира модерноста со античките традиции. Она што е уште поинтересно за Кјото е тоа што неговата единствена култура може да се види во знаците! Знаците и логоата на погодни продавници, ресторани и кафулиња се променети и обоени за да одговараат на уникатната атмосфера на Кјото.

Градот Кјото е планиран да ја зачува својата историска глетка. Поради оваа причина, во 2007 година, беа создадени Упатствата за пејзажот во Мијако кои поставуваат строги правила и прописи во врска со висината, бојата и дизајнот на зградите, вклучително дури и нивните реклами на отворено. Множеството правила во основа спречуваат згради, знаци итн. да се судрат со оригиналната слика на Кјото и неговото богато наследство.