Француските железници и шини ќе станат „плодна почва“ за производство на соларна енергија
Француските државни железници SNCF го предводат воведувањето на соларната енергија во железничкиот транспорт преку проектот Solveig. Целта е да се претворат неискористените железнички пруги во извори на обновлива енергија.
Како ќе изгледа тоа?
Соларни панели на шините – Поставени се подвижни, контејнерски соларни панели во Техничкиот центар во Ашер.
Паметен систем за следење – Панелите се прилагодуваат за максимално апсорбирање на сончевата енергија.
Директно снабдување со струја – Генерираната електрична енергија се користи за одржување на возови, напојување на станици или поддршка на мрежата.
Издржливост и ефикасност – Панелите се отпорни на временски услови, вибрации и механички напрегања.
Одржливост – Ако се прошири, илјадници километри неискористени пруги би можеле да станат соларни централи, намалувајќи го јаглеродниот отпечаток.
Зошто е ова значајно?
Енергетска независност – Намалување на зависноста од надворешни извори на струја.
Намалени трошоци – Поевтина енергија за железничките операции.
Можност за ширење – Потенцијал за примена на 30.000 км железничка мрежа низ Франција.
Еколошка иновација – Усогласено со целите на Европа за јаглеродна неутралност.
Овој проект може да ја трансформира железничката индустрија, докажувајќи дека иднината на транспортот е соларна!
Една чета од од шутка ни шраф нема да им остане од пругите. Се ќе отиде во отпад за старо железо
Коментирај анонимно