Градежна компанија работи на градење на првите населби со 3Д печатени домови

Компанијата Mighty Buildings со седиште во Калифорнија е специјализиран за создавање 3Д печатени домови со различна големина, но неговиот претстоен проект ќе ги однесе работите на следно ниво.

Проектот вреден 15 милиони долари ќе се состои од 15 домови на пет хектари, во она што Mighty Buildings го опишуваат како прва планирана заедница во светот на 3Д печатени домови. Секој дом ќе биде со површина од 41 квадратен метар и ќе биде поставен на 900 квадратни метри земја.

Куќите располагаат со три спални соби и две бањи, додека посебна единица на секоја парцела ќе содржи и два кревети и бања. Сопствениците ќе можат да уживаат во базенот и палубата како стандард, иако можат да го надградат својот простор за да располагаат со топла када, огништа или тушеви на отворено.

Проектот ќе се гради со помош на системот Mighty Kit, кој користи монтажни панели за создавање на  домови врз основа на 3Д-отпечатен комерцијален материјал, кој ја поставува својата форма врз основа на изложеност на УВ светлина.

Алексиј Дубов, основач  на Mighty Buildings , рече дека проектот ќе биде „првата теренска реализација на нашата визија за иднината на домувањето,  може да се распореди брзо, поволно, одржливо и да може да ги зголеми околните заедници со позитивна динамика.

Со користење на овој метод на градење, зградите може да се изградат на побрз и 40% поевтин начин, сè додека се намалува градежниот отпад за 99%.

Како развојот да не звучеше доволно напреднат, секој дом доаѓа со „велнес-разузнавачко решение“ кое контролира аспекти како што се квалитетот на воздухот и водата, карактеристика што создава и удобно и одржливо живеење со употреба на енергија само кога е потребно.

Домовите ќе се потпираат на соларна енергија и опционални батерии Tesla Powerwall за напојување, што ќе имаат „нула-нето-енергија“.

Во соопштение, Mighty Buildings објасни: „Проектот има за цел да го минимизира неговото влијание врз животната средина и да им понуди паметни и здрави домови на купувачите кои размислуваат за одржливост“.

Со остварените планови, развојот треба да заврши следната пролет.