Илон Маск има намера да го „разнесе“ пазарот на електрични автомобили со нова батерија

Тесла се подготвува да претстави нова батерија за електрични автомобили кои можат да ги намалат нивните трошоци, а со тоа да се намали и цената на електричните автомобили и да им дозволи на батериите да имаат втор и трет живот во електричната мрежа.

Новите, ниски цени на батериите дизајнирани да траат милион милји ќе овозможат Тесла да се продава во поголема количина за иста или пониска цена од автомобилите на горива. Со глобална флота од повеќе од 1 милион електрични возила кои се способни да се поврзат и да делат моќ со мрежата, целта на „Тесла“ е да се постигне статус на електроенергетска компанија, натпреварувајќи се со традиционални снабдувачи на енергија како „Пацифик гас и електрик“ (PCG_pa). А) и Токио Електрик (9501.Т).

Батеријата била развиена преку заедничка соработка со кинеската компанија Amperex Technology Ltd (CATL) (300750.SZ), заедно со тим на експерти регрутирани од страна на Маск. На крајот, подобрените верзии на батеријата, со поголема густина на енергија и капацитет на складирање, па дури и пониска цена, ќе бидат воведени во дополнителни возила „Тесла“ на други пазари, вклучително и Северна Америка, велат изворите. Можно е батеријата најпрвин да биде лансирана во Кина во новите Tesla Model 3.

Новите батерии на Tesla ќе се потпираат на иновации како што се хемикалии за батерии со низок кобалт и без кобалт и употреба на хемиски адитиви, материјали и облоги што ќе го намалат внатрешниот стрес и ќе им овозможат на батериите да складираат повеќе енергија подолги периоди.

Tesla исто така планира да спроведе нови брза, силно автоматизирана процедура на производство на батерии дизајнирани да ги намалат трошоците за работна сила и да го зголемат производството во масивни „терафабрики“.