Интересни факти за серијата која го хипнотизираше светот во рекордно време

Серијата игри за преживување на Јужна Кореја „Squid Game“ е хит кај публиката ширум светот веќе некој период. Серијата стана толку популарна што го зазеде првото место во листата на топ 10 проекти на NETFLIX 3 дена по објавувањето. Нашиот материјал ќе ви каже интересни факти за драмата што ги полуде обожавателите на ТВ сериите низ целата планета.

1. Сценариото на серијата лежеше на полица 11 години

Режисер и сценарист е Хванг Донг Хјок. Шоуто беше инспирирано од неговите сопствени финансиски проблеми во младоста, како и незамисливата класна нееднаквост во Јужна Кореја. Тешко е да се поверува, но сценариото било на полица веќе 11 години. Хванг го напишал уште во 2008 година, но сите овие години одбивале да го купат и развијат проектот поради фактот што сценариото го компромитира политичкиот систем на Јужна Кореја. За среќа, NETFLIX се заинтересира за сценариото во 2019 година како дел од својата стратегија за проширување на производството на серии на странски јазици.

2. Инспирација за блогерите

Интересно е што креаторите не направија гласно рекламирање на серијата поради нејзиниот многу провокативен заговор. Но, стана популарна благодарение на таканаречениот збор од уста. Корисниците на TikTok започнаа да снимаат видео запис врз основа на серијата, и така целиот свет дозна за тоа. Покрај тоа, хаштагот со наслов на англиски јазик од серијата #squidgame собра над 32 милијарди прегледи.

3. Вистински телефонски број на визит-карта

Визит-картичката во серијата го покажува телефонскиот број што ликовите го користат за да контактираат со организаторите на игрите. Се покажа дека е вистински број, кој го користи жител на градот Сонџу повеќе од 10 години (исто така од серијата). Сега обожавателите на серијата масовно се јавуваат таму и бараат да играат. Претплатникот примаше 10.000 повици дневно. Авторите на проектот го зедоа овој број случајно и во почетокот во NETFLIX не реагираа на ситуацијата на кој било начин. Сепак, неодамна беше објавено дека креаторите ќе го уредат бројот на картичката. Интересно, на жената ѝ беше понудено да го купат нејзиниот број за околу 85 илјади долари, но таа разбра што е возбуда и одби да го продаде.

4. Работи што никој не ги забележа

Излезе дека првично хероите на играта имаа индиции пред секој тест. 456 учесници спиеја во единечна просторија исполнета со кревети на кат. Кога играчите отпаднаа, дополнителните кревети беа отстранети. Потоа, сликите на sидовите станаа забележливи, што ја покажаа подетално секоја идна игра. Креаторите се надеваа дека гледачите на серијата ќе ги видат овие цртежи и ќе почнат да се прашуваат како учесниците во играта во серијата не размислувале само да ги погледнат sидовите и да разберат какви игри ги чекаат. Експериментот NETFLIX заврши со едноставен заклучок: луѓето не се набудувачи. Индициите не беа забележани од публиката, што значи дека не е изненадувачки што ниту учесниците во играта не ги забележаа.

5. Британските наставници бараат да се забрани серијата за гледање во нивната земја

Поради шоуто, многу училишта во Британија сега се во хаос. Според британските наставници, средношколци ги покануваат помладите ученици да играат една од игрите претставени во серијата за време на одмор, а потоа брутално ги тепаат губитниците, ио снимаат и објавуваат на социјалните мрежи за куп лајкови. Затоа, британските наставници бараат да се забрани оваа серија. Но, според нашето скромно мислење, серијата нема никаква врска со тоа. Ова е далеку од најнасилниот филмски производ во последните сто години. Поентата сѐ уште е во конкретните деца на одредена земја, како што ни се чини.

6. Куклата од играта во првата епизода сега ги плаши луѓето на Филипините

Куклата од првата епизода ги плаши луѓето на Филипините. Инсталирана е во близина на пешачкиот премин во еден од трговските центри во главниот град. Додека семафорот е зелен, куклата стои со грбот кон преминот и ја потпевнува својата морничава песна, а кога е црвено, се свртува кон минувачите и почнува да свети со црвени очи. Сосема застрашувачки, но сега дефинитивно нема такви што сакаат да преминат на црвено.

7. Сите детали се реални

Шоуто вели дека 456 сиромашни луѓе биле поканети да учествуваат во играта. Многу често, филмските компании не сакаат да плаќаат големи пари на толпата и да создаваат луѓе користејќи компјутерска графика. Сепак, ова шоу е реално. Во серијата всушност глумат 456 луѓе, што ја прави пожива и поинтересна. Во серијата практично нема компјутерска графика.

8. Костимите на надгледниците требале да бидат поинакви

Кога почнувате да гледате и да засакувате ТВ серија, повеќе не замислувате дека некои детали би можеле да бидат сосема различни. На пример, изгледот на надгледувачите за играчите може да биде ваков: Извиднички костуми и маски со животински лица. Но, тогаш режисерот и дизајнерите на костими одлучија дека публиката не треба да разбере кој се крие зад маските и облеката, а костимите на извидницитепремногу ќе го откријат полот на една личност. Затоа, тимот се одлучи за розови комбинезони и маски со геометриски форми.

9. Статуите во ВИП просторијата се живи актери

Сите сигурно ќе се сетат на ВИП салата со статуи покриени со боја. Значи, ова се живи луѓе. Еден од корејските блогери рече дека и била понудена таква улога, но таа одбила. Сепак, девојчето сподели дека за три дена работа со платено сместување и оброци, филмската екипа понудила 4.243 долари.

10. Во англиската верзија е изменет говорот на играчот 212

Жители од Кореја масовно се жалеле затоа што репликите на играчот 212 се драстично изменети. Факт е дека токму овој лик низ серијата ги открива чиревите на несовршеноста на политичкиот и социјалниот систем во Јужна Кореја. На пример, оригиналната реплика „Вие сте навикнати да зјапате во мене, нели?“ беше заменето со „Оди си!“ или „Кој би ми дозволил на мене во Кореја да студирам“ било заменето со „Јас сум паметна едноставно немав среќа“.