„Изгледа надреално и НИШТО не се движи вака“: Ајде да се повозиме во футуристичкиот, но малку проблематичен Cybertruck на Tesla
Четири години откако првичниот концептен камион беше претставен на јавноста Tesla почна да го испорачува својот долгоочекуван Cybertruck.
Минатата недела Илон Маск лично им ги предаде клучевите на десетина клиенти на настанот за лансирање во Тексас.
„Мислам дека тие навистина добија нешто солидно овде“, рече Јутјуберот Маркес, давајќи ја својата конечна пресуда откако помина еден ден со „скоро-финалната“ верзија на Cybertruck.
Скролајте надолу за видео
Како и повеќето луѓе кога првпат ќе видат Cybertruck, Браунли беше импресиониран од изгледот на возилото, особено неговите остри панели на каросеријата од нерѓосувачки челик.
„Изгледа надреално“, рече тој. „Навистина нема ниту една кривина на целиот овој камион“.
Но, електричното возило инспирирано од Џејмс Бонд не е само шоу. „Има некои изненадувачки работи во врска со тоа, некои карактеристики кои се навистина кул, работи што мислам дека на камионџиите навистина ќе им се допаднат“, рече Браунли.
Камионот за тестирање на Браунли не беше сосема ист како камионите што клиентите почнуваат да ги добиваат, но сите карактеристики што тој ги истакна беа исти како оние што се наоѓаат на конечните модели, рече тој. Некои карактеристики, како огромната контролна табла и недостатокот на рачки на вратите го натераа да паузира, но моќта и управувањето на камионот го изненадија.
Cybertruck ќе доаѓа во три погонски конфигурации: верзија со три мотори, двомоторна и едномоторна верзија.
Браунли ја тестираше верзијата со три мотори – која има два мотори кои ги придвижува задните тркала и еден ги движи предните тркала – и ги помина основните спецификации. Cybertruck забрзува од 0-96 километри на час од само 2,6 секунди – побрзо од најновите Ferarri 296 GTB оценети 2,9 секунди за истиот спринт.
Со 845 коњски сили има можност да помине четвртина милја (0.4 километри) за помалку од 11 секунди. Меѓутоа, ако сакате таква моќ, ќе треба да го отворите вашиот паричник. Cybertruck со три мотори започнува од околу 100.000 долари. Додека двовомоторниот Cybertruck ќе биде со над 600 коњски сили.
И по настанот за лансирање минатата недела, Tesla објави дека Cybertruck ќе започне од 60.000 долари, така што може слободно да се каже дека тоа е цената за верзијата со еден мотор.
За сите модели капацитетот на влечење е 5000 килограми.
Браунли се осврна и на најзабележливиот аспект на Cybertruck: тоа е во основа триаголник од нерѓосувачки челик. Острите агли на печатените панели на каросеријата од нерѓосувачки челик веднаш му го привлекоа вниманието.
„Не дека многу често ќе одите и ќе го боцкате предниот дел на нечиј камион, но тоа е парче нерѓосувачки челик со остри агли“, рече тој.
Покрај острите агли, физичките квалитети на нерѓосувачкиот челик може да доведат до некои проблеми со конзистентноста во производството.
„Тие ги имаат овие огромни преси кои го печат нерѓосувачкиот челик. Но, челикот има ваков ефект на враќање како што бил, така што употребувате многу сила за да го ставите на место, а потоа навистина брзо се враќа“, објасни Браунли.
Поради оваа причина, забележа Браунли, се чинеше дека има некои видливи варијации во квалитетот на монтирањето меѓу различните Cybertrucks што ги погледна кога ги тестираше своите.
„Сите имаат малку различни нивоа на празнини во панелите, квалитет на градба воопшто“ – проблем со кој сопствениците на Tesla можеби веќе се запознаени.
Под багажникот се крие под-багажник со големина на торба, карактеристика што станува се почеста кај електричните камиони. Тесла додаде приклучок за одвод, така што преградата може да се удвои како ладилник за багажник или кампување.
Во креветот има и два приклучоци од 120 волти и еден штекер од 240 волти, како и низа прилагодливи точки за врзување за да се обезбеди товарот. Забележливо отсуствува резервна гума, која не доаѓа од фабриката.
Карактеристиките на концептните возила со футуристички изглед имаат тенденција да не опстојуваат за фабричката верзија, но една карактеристика што ќе се пробие до клиентите се вратите без рачка. Мало вдлабнато копче ги отвора вратите со еден допир, а потоа ја фаќате малата екстензија на рамката на вратата и ја отворате до крај.
Една голема грижа за овој дизајн: мраз.
Возачите во ладни клими се навикнати да ги наоѓаат своите возила покриени со ледена покривка наутро, што може да претставува проблем со овој систем за влез.
Тесла му рекол на Браунли дека, ако возачот може да го отсече мразот за да пристапи до копчето, вратата ќе се отвори со доволно сила за да се пробие слој мраз дебел 2.5 сантиметри.
„Се надевам дека тоа е вистина“, рече тој. „Тоа е дискутабилно. Ќе видиме“
Друг проблем со недостатокот на рачки на вратите: отпечатоци од прсти. Бидејќи нема рачка на вратата, возачите можеби не знаат каде да го фатат работ на вратата, оставајќи траги на панелот од нерѓосувачки челик.
На предниот браник, Cybertruck има две цврсти куки за влечење вметнати во пластичниот браник, како и првата предна камера на Tesla, која ќе биде корисна за камионот кој има релативно пониска предна видливост. Едно мало копче под предниот багажникот го активира преградата за напојување, на која се сместени два рачни куфери.
Воланот што сега е таму е сè уште поблиску до правоаголник отколку до круг, но оди до крај. Трепкачите се контролираат со копчиња на воланот, и тие сега се вистински копчиња, наместо копчиња што симулираат копчиња. „Значи, тоа е прекрасно“, рече Браунли.
Шофершајбната е најголема во целата автомбилска индустрија. Оваа уникатна карактеристика му дава на камионот чувство на одлична видливост, истакна Браунли, а магнетните завеси за сонце помагаат да не бидете заслепени.
Што се однесува до внатрешноста, Cybertruck се придржува до класичниот минимализам на Tesla, но со некое кул светло надземно со допир и амбиентални светла наоколу што може да се приспособат преку софтверот на автомобилот.
Вратите имаат големи џебови и рачни брави во случај автомобилот да изгуби напојување. Држачите за чаши и безжичните полначи го наоѓаат својот дом во средишната конзола, која вклучува и USB-C порта за полнење и штекер од 120 волти.
Копчињата на менувачот се наоѓаат во близина на ретровизорот, нешто што можеби не се наоѓа во ниту едно друго возило.
Сите три задни седишта се преклопуваат и се оддалечуваат за да се направи достапен повеќе внатрешен простор, а централниот екран на допир им овозможува на патниците на задните седишта да ги приспособат своите седишта и да ги активираат грејачите на седиштата.
За оние кои претпочитаат нешто помалку футуристички, има и мени што нуди копчиња базирани на текст за контрола на карактеристиките на возилото, вклучително и електрична фиока за кутија за ракавици.
Профилите за управување и забрзување може да се прилагодат и таму, како и удобноста при возењето. Висината на возење се прилагодува и преку екранот на допир, нудејќи неверојатни 30 сантиметри разлика помеѓу најнискиот и највисокиот режим.
Во можеби една од најуникатните карактеристики, сепак, воланот се врти за помалку од 180 степени во која било насока. Нема потреба од вртење со рака со оваа функција.
„Потребно е малку да се навикнеш“, рече Браунли.
Искуството во возењето е слично на другите Tesla автомобили, а главната разлика е во поголемите димензии на Cybertruck, рече Браунли.
Кога станува збор за возење, управувањето е пргаво, а моќта е лесно присутна.
Каросеријата на камионот е многу цврста, така што приспособливоста на суспензијата е клучна, рече Браунли. И Cybertruck нуди удобно возење, дури и кога амортизацијата е цврсто поставена.
Како и со било која Tesla, возачите ќе треба малку да ја „премапираат“ својата мускулна меморија. Во другите Teslas, тоа значи да се навикнете да погледнете во централниот екран за да ја одредите вашата брзина.
За возење на долги релации, новата Tesla е компатибилна со Superchargers и има надградени жици во споредба со минатите модели.
Бидејќи влечењето по пат може да ја испразни батеријата, за околу 16.000 долари, дополнителна батерија може да се вклопи во багажникот под креветот за да го прошири опсегот за околу 190 километри
Сè на сè, огромната моќ на автомобилот е една од неговите најголеми предности, рече Браунли. „Ниту еден друг камион не се движи во права линија како овој.
И додека воланот со пократко вртење може да бара малку привикнување, управувањето има одлично чувство во целина и тесниот радиус што го прави воланот на Cybertruck една од неговите најдобри карактеристики, рече Браунли.
Лошите страни? Нејзиниот поларизирачки изглед, на пример: „Луѓето мислат дека е грдо“.
И неговата шокантна цена: „Во моментов возам камион од 100.000 долари“, рече Браунли. „Нема начин да се заобиколи тоа“.
Appreciate it for helping out, excellent info .
Коментирај анонимно