Јапонските брзи возови: Повеќе од 60 години работа, без ниту една несреќа и над 5 милијарди патници – брзина што не познава грешка

Јапонската мрежа на шинкансен (брзи возови) не е само брза — таа е и неверојатно безбедна. Во повеќе од 60 години работа, шинкансен пренел 5,3 милијарди патници без ниту една повреда или смрт од железничка несреќа. Овој извонреден безбедносен рекорд се должи на напредниот инженеринг, ригорозното одржување, системите отпорни на земјотреси и културата на точност каква што нема на друго место во светот.

 

Јапонските брзи возови: Повеќе од 60 години работа, без ниту една повреда - брзина што не познава грешка

Спој на технологија и дисциплина

Шинкансен не е само превозно средство — тоа е симбол на прецизност, безбедност и иновација. Со брзини до 320 км/ч, Јапонија и понатаму го поставува светскиот златен стандард за железничка инфраструктура.

Спој на технологија и дисциплина

Доказ за тоа што може да се постигне кога технологијата се спои со дисциплина.

  • Добре напиша:

    И кај нас исто, пред еден век имало пруга Скопје-Охрид, а во 21 век немаме асфалтен пат. Мојата чудесна Македонија.

  • Васе напиша:

    Железницата во Македонија почна да се урнисува откако станавме држава!
    Во ексЈу 7 години работев во соседна држава и неделно 2 пати патував со воз. Се функционираше супер.
    На железничката станица во Скопје работеа сите шалтери, чекалните беа добро средени, на пероните имаше трафики, возовите беа без мана. Низ РМ патуваше и експресниот воз „Акрополис“: Атина-Минхен…
    Бидејќи јапонскиот архитект Кензо Танге (добитник на Прицкеровата награда) го проектира Скопје, после земјотресот, не е лошо да дојде некој јапонец да ни ја среди железницата!

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *