Авто-мото

Познатиот јапонски гигант за производство на автомобили е на „работ на колапс“ – фирмата има само 12 месеци за да преживее

Гигантот во автомобилската индустрија, Nissan, би можел да се соочи со колапс, откако беше предупредено дека компанијата има само 12 месеци за да се одржи. Јапонскиот производител на автомобили, кој вработува 7.000 луѓе во Велика Британија и 17.000 во САД, започна масивна програма за намалување на трошоците поради значителни финансиски загуби.   Минатиот месец Nissan

Русинкава сама се фрли под комбето само за да добие пари од возачот. Среќа што сѐ ова го има на камера!

Во Таштагол, Русија, забележале измамничка која намерно се фрла под тркалата на автомобилите за да добие пари од возачите. За среќа, самата жена не е повредена и има камера која го снимила сето тоа, а замислете да немаше?

Полјак со голема брзина удира во дрво на тротоарот, а да не беше дрвото пешаците ги чекаше сигурна смрт

Пешаците мирно се движат по тротоарот кога наеднаш автомобил со голема брзина удри во дрвото. Овој инцидент се случил во понеделникот во Полска. Возачот не е повреден и одбил алкотест. „Дрвото за среќа испаднало како бариера која го запрела возилото и спречила потенцијална трагедија, заштитувајќи ги пешаците во близина“, велат од полицијата.

Кој е „генијалецот“ што го смисли новото лого на „Јагуар“ и може да го пропадне еден од најлуксузните брендови на автомобили?

Самопрогласениот маркетинг-гуру Сантино Пиетросанти стои зад „незамисливото“ ребрендирање на „Jaguar“, кое предизвика жестоки реакции и подбив низ целиот свет. Како главен на брендот на оваа британска автомобилска икона, Пиетросанти ја води „трансформативната“ стратегија која ја нагласува различноста, инклузивноста и оригиналноста наместо традиционалните вредности на брендот.     На церемонијата на наградите „Attitude Awards“, тој изјави

Го променија иконскиот амблем, а сега … Јагуар, некогашниот симбол за автомобилска елеганција, продолжува со катастрофалниот ребрендинг и претставува нов автомобил во стил на Tesla Cybertruck

Јагуар, компанија со речиси вековна историја, ја продолжува својата контроверзна трансформација со радикален редизајн што беше претставен оваа недела. Ребрендирањето, кое многумина го нарекуваат „претерано“ и „небалансирано“, продолжи во средата со мистериозна објава што наводно најавува нов модел на автомобил. На објавената слика може да се види задниот дел на возило кое потсетува повеќе на