Казахстан конечно го прифати слоганот на Борат за промоција на туризмот

По скоро две децении отфрлање на сатиричниот приказ на Саша Барон Коен за Казахстан во Борат, одборот за туризам во земјата конечно попушти и го прифати публицитетот на „Многу убаво/фино!“ (Very Nice!) што тој го донесе. Се разбира, приказот на Коен за Казахстан е помалку од комплементарен, што сугерира на некои од оние што живеат таму – главно Борат и неговото семејство – се инцестуозни, сексистички и неверојатно антисемитски настроени.

Но, откако започна да се прикажува новото продолжение на Борат одборот за туризам конечно му се предаде на менталитетот „секој публицитет е добар публицитет“.

Каират Садвакасов, заменик-претседател на казахстанскиот одбор за туризам, ја објасни причината за пресвртот: „Во време на КОВИД, кога трошењето за туризмот е во мирување, добро беше да се види земјата спомената во медиумите. Не на најубавиот начин, но добро е да се биде таму“.

Додека Садвакасов призна дека првичниот инстинкт на одборот бил „да го остави да умре од природна смрт и да не реагира“, тоа се сменило со напорот на Денис Кин, поранешен американски студент за размена кој се населил во земјата. Тој и неговиот колега, Јермек Утемисов, ги произведоа четирите кратки главни моменти прикажани во туристичкото видео, на кои сите локални жители коментираат за „многу убавите“ понуди во земјата.

Самиот Коен се чувствува олеснет што Казахстан конечно му прости за портретот на земјата, откако тој издаде изјава со која се потврдува дека „Казахстан во филмот нема никаква врска со вистинската земја“.

„Го избрав Казахстан затоа што тоа беше место за кое скоро никој во САД не знаеше ништо, што ни овозможи да создадеме див, комичен, лажен свет. Вистинскиот Казахстан е убава земја со модерно, гордо општество – спротивното од верзијата на Борат “, додава тој.