Кина го изгради најголемиот подводен автопат во светот за само 110 дена
Во близина на Џинан, главниот град на кинеската провинција Шандонг, кинеската Железничка 14-та биро група го заврши тунелот „Jinan Huanggang Road Yellow River Crossing“ – водечка светска иновација. Овој тунел, првично планиран да се изгради како дел од автопат под жолтата река, поставува нов светски рекорд не само по дијаметар од 17 м, туку и по брзина на изградба: 3,290 м од подводната секција беа пробиени за само 110 дена!
• Дијаметар: 17,0 м (со 500 секции на заштитни цевки под вода)
• Денишен напредок: 16–18 м дневно – нов светски рекорд за ваков тип тунели
• Димензија: шест ленти (три во секоја насока), ограничување на брзина 60 км/ч
Што точно беше направено и зошто е важно
• Подводен тунел, не само мост
Овој проект вклучува тунел под вода, мостови и вештачки острови – слично како проектот Шенжен–Жонгшан, но со уште поголеми предизвици и иновации.
• Техно-револуционерен пристап
Машината „Shanhe“ („Herrenknecht“, 7.510 КС, способен за притисок до 7,5 бар, со автоматски амортизационен систем и телескопска камера) овозможи изградба без човечки жртви и катастрофални последици.: чистење и поправки се извршуваат автоматски, што ги зголеми безбедноста и ефикасноста.
• Значење за транспортната мрежа
Со оваа подводна врска, се скратува патот, се намалува сообраќајното оптеретување и се унапредува регионалната поврзаност, што значително ќе ја поттикне економијата во областа.
Дали би возеле низ овој тунел?
Овој проект е доказ за:
• Импресивна брзина – изграден за само 110 дена
• Инженерско мајсторство – ракување со огромен тунелот под вода
• Интелигентна инфраструктура – автоматизирани системи за мониторинг, безбедност и одржување
Да, би возеле. Овој тунел комбинира модерна технологија, јасна функционалност и практична корист. Се поставува прашањето – каде лежи нашата следна граница во инфраструктурната еволуција?
Nikolovski neka gi Ankara za brzata zeleznica kaj nas da ja izgradat zabarem za 1 Godiva I site da go iskoristime blagodetot od infrastrukturata
Vegas Nikolovski da gi angazira kinezite da ni ja napravat brzata pruga barely za 1 godina za da gi pocustvuvame blagodetite od nea
Кинезиве не может 65 километри 11 години да напрает…пак сега напрајле за 110 ден….ај бе свиркај си…ебате новинарот ебате….
ам бате, новинарон си е арен, нашине кинези не чинет, с ким си такав си :)))))
А бе што се одбираат Кинезите од изградба на тунели, мостови, па и автопати …
Па нека се угледаат кај нас, АП Кичево-Охрид се гради со децении и уште НЕ Е НАПРАВЕН.
Е ТОА ТИ Е ТЕХНОЛОШКИ НАПРЕДОК, СО ПОЛИТИЧАРИ ВО СЛУЖБА НА НАРОДОТ, А НЕ НА ТЕНДЕР-ЏЕП ПОЛИТИКАНТИ … ММЕ.
isto kako kaj nas Kičevo Ohrid
Zatoa nie Pintija Dracevo 3km 10godini

Sega Drachevo vekje 2 meseci pred prugata na vlez vo D. Lisice prashini i dupki is a middle name of our sposobnost
Da se nadovrzam Pintija Drachevo ne e seushte zavrshen niti e vo zavrshna faza do mostot narechen SAFETY FIRST
Kaj nas dupkite sto go ukrale asfaltot ne mozat da gi zatrupat so godini neli e sramota da kazete deka kina napravila tunel pod voda nasata drzava 30 godini eden autopat gostivar struga ne mozat da napravat grdotia politiçkurci palci sram da vie i ako ne znaete dase zasramite lopovi gi lazete mladite deka gi pomagate da otfarat biznis pa treba da cekat 3 meseci laga dur da im pustite na nekoi poznayi vasi simpatizeri grdotia politiçari.
Odma Micko i Nikoloski neka kachat avionot i pravac Kina da im kazat na Kinezite deka ova e nash pronajdok, poshto nashite ulici niz cela drzavicka stalno se pod voda samo so eden mal dozd :-)))
Odma Micko i Nikoloski neka kachat avionot i pravac Kina da im kazat na Kinezite deka ova e nash pronajdok, poshto nashite ulici niz cela drzavicka stalno se pod voda samo so eden mal dozd :-))) bruka nevidena sme
Коментирај анонимно