Кинеска компанија за автомобили излезе со необичен маркетиншки потег: Изгради кула од автомобили за да покаже колку е јака шасијата на новиот електричен кросовер eQ7
Производството на електрични возила во Кина деновиве работи со полн капацитет, а производителите смислуваат секакви маркетинг стратегии за да ја надминат конкуренцијата. На пример, кинеската компанија Chery, чиј нов електричен автомобил eQ7 се појави на локалниот пазар минатиот месец. Се вели дека обезбедува добар баланс на цена и квалитет, има интригантен дизајн и официјален опсег од 412-512 km со целосно наполнета батерија. Но, истото може да се каже и за многу конкуренти, па за да се истакне, Chery одлучи да се фокусира на силата на своето шасијата LFS, создавајќи кула од не помалку од седум eQ7.
Според Институтот за осигурување за безбедност на автопатите, за да се постигне максимална безбедност, возилото мора да може да издржи 4 пати повеќе од сопствената тежина. Chery одлучи дека тоа не е доволно, па наредени седум автомобили eQ7 еден врз друг, а меѓу нив постави специјални метални платформи за да ги монтира. Ова значи дека автомобилот позициониран подолу може да ја издржи тежината на шест други eQ7 поставени врз него.
Експертите од автомобилската индустрија брзо забележале дека трикот не е сосема оригинален. Европското Volvo, кое иронично е во сопственост на кинескиот производител на автомобили Geely, ја користи истата маркетинг стратегија од 1980-тите. Последното беше направено во 2021 година, кога седум кросовери XC60 беа наредени еден врз друг.
Обвинувањето на Chery за копирање на идејата на Volvo е една работа, но со оглед на сомнежите што многу возачи надвор од Кина сè уште ги имаат за квалитетот на кинеските модерни автомобили, ваквите трикови би можеле да се покажат корисни за привлекување нови клиенти откако кинеските производители ќе почнат да ги истражуваат глобалните пазари.
Коментирај анонимно