Кога македонската креативност ќе се сретне со AI (Еј-Ај) – Првата целосно AI-генерирана ТВ реклама од НЕОТЕЛ

Неотел ја презентираше првата ТВ реклама што е речиси целосно креирана со алатки за вештачка интелигенција. Новата реклама претставува симбол на спојот меѓу македонската иновација, креативноста и технологијата, отворајќи нови хоризонти во домашната индустрија за огласување.

Неотел и нивните соработници ја докажаа храброста да чекорат напред и да градат нови трендови за локалниот пазар.

Во партнерство со Division – Marketing Agency, НЕОТЕЛ направи историски чекор. Користејќи AI алатки и со многу ентузијазам и љубов, тимот ја реализираше рекламата „ЕЈ АЈ да бидеме реални“ и потврди дека дигиталната трансформација може да има и македонско лице.

AI не е само алатка – Тоа е почеток на нова ера за иновациите и креативноста во Македонија

Ова не е само обична реклама. Овој проект нуди инспирација за целокупната креативна заедница и докажува дека технологијата може да го засили човечкиот глас, а не да го замени.

Новата промотивна кампања: 50% попуст за сите нови корисници на домашните оптички пакети од Неотел во првата година

Паралелно со објавата на новата реклама, Неотел започна голема промоција: сите нови корисници кои ќе склучат договор за домашен оптички интернет добиваат 50% намалена претплата во текот на целата прва година. Брз, стабилен и сигурен интернет е подостапен од кога било. Не ја пропуштајте можноста!

Рекламата како симбол на заедништво, оптимизам и дигитална иднина – Погледнете ја и споделете ја AI инспирираната приказна

Новата AI-генерирана реклама не е само технологија – таа е симбол на заедничката македонска визија и оптимизмот за подобра иднина. Продолжете да ги поддржувате иновациите, следете ја понудата на Неотел и инспирирајте ја идната генерација!

  • Ај Ван напиша:

    Кој си нема природна, ќе си користи вештачка.

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *