Kолку брзо се трошат батериите на електричните автомобили и што е она што негативно влијае врз нив?

Една неодамнешна студија на GEOTAB откри колку долго траат батериите во електричните возила. Резултатите од оваа работа би можеле да го променат нашето разбирање за тоа колку брзо се трошат батериите на електричните возила.

Долго време се веруваше дека наглото забрзување на електричното возило негативно влијае на перформансите на батериите. Сепак, новите податоци покажуваат дека тоа не е секогаш така. Студиите во реалниот свет потврдуваат дека брзото забрзување и регенеративното сопирање, во кое електричните возила ја враќаат енергијата при забавување, може дури и да го забават абењето на батеријата.

 

 

Извештајот GEOTAB 2024 забележува дека современите технологии за производство на батерии придонесуваат за помала деградација на батериите. Истражувачите анализирале податоци од 10.000 електрични возила и откриле дека новите модели губат само 1,8% од својата моќ годишно, што е значително подобрување од 2,3% во 2019 година.

Сепак, не сите методи на полнење се создадени еднакви. На пример, користењето DC брзи полначи при тешка употреба, особено во топла клима, може да го забрза распаѓањето на батеријата. Во исто време, бавното полнење на ниво 2 има позитивен ефект врз траењето на батеријата.

Истражувачите заклучија дека за да се продолжи траењето на батеријата, се препорачува да се одржи нивото на полнење во опсег од 20% до 80%, да се избегнуваат екстремни температури и брзо полнење. Друг извештај од 2024 година, исто така, откри ниски стапки на деградација на 7.000 EV батерии кои биле во активна употреба 3-5 години.

Овие резултати ќе ги израдуваат сопствениците на електрични возила, бидејќи покажуваат дека нема да биде потребна замена на батериите во наредните години, што може да ги намали долгорочните оперативни трошоци. Производителите на автомобили, исто така, можат да ги користат податоците за да ги оптимизираат технологиите за управување со батериите и условите за полнење.

 

 

Дополнително, се надеваме дека по нивниот корисен век во возилата, батериите би можеле да се пренаменат за складирање енергија во домовите и деловните објекти, со што ќе се продолжи нивниот животен век.

И покрај постоечките проблеми во индустријата за електрични возила, ваквите студии треба да ги смират потенцијалните купувачи. Во исто време, сопственикот на Tesla, Илон Маск, ја заврши својата 10-годишна рекламна кампања со издавање на нов целосно електричен SUV, Model Y, кој исто така го истакнува континуираниот раст на интересот за електрични возила.

  • Стево напиша:

    Мотика од каде видеа крадете? хахахах. барем погледнете го контентот што го објавувате, деца гледаат.

  • strumica напиша:

    abe e motika so sin mi sednavme da gledame koli a vidovme dunda
    sram da vi e

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *