Компанија побара од 100 луѓе да нацртаат 10 логоа на автомобили од сеќавање и резултатите се урнебесни

Van Monster, најголемиот препродавач на половни автомобили во Велика Британија сакал да открие колку добро луѓето ги препознаваат логоата на автомобилите, без да фрлат поглед на нив. Компанијата собра 100 луѓе (54 жени и 46 мажи) со различна возраст и им кажа само дека ќе бидат замолени да нацртаат 10 предмети. Како што започна експериментот, учесниците беа седнати во посебни штандови и им беа дадени истите комплети бои заедно со 10 парчиња хартија со името на секој автомобил на врвот. Ним им беше дадено неограничено време да ги нацртаат сите 10 логоа.

Додека околу 80% од цртежите ги користеле вистинските бои, а 78% од главните облици на логоа биле точни луѓето имаат потешкотии да запомнат други детали. „Севкупно, само 12% од цртежите беа близу совршени, а 26% беа добри, но не и совршени. Општо, како што се очекуваше, колку е поедноставно логото, толку полесно и учесниците се сеќавале на него.“, велат од Van Monster.

BMW

Еволуција на BMW лого

Audi

Еволуција на Audi лого

Alfa Romeo

Еволуција на Alfa Romeo лого

Ferrari

Еволуција на Ferrari лого

Ford

Еволуција на Ford лого

Volkswagen

Еволуција на Volkswagen лого

Peugeot

Еволуција на Peugeot лого

Renault

Еволуција на Renault лого

Toyota

Еволуција на Toyota лого

Vauxhall

Еволуција на Vauxhall