Компаниите за играчки започнаа да прават играчки што ги охрабруваат децата со посебни потреби да се сакаат себеси

Веќе подолго време, децата со посебни потреби се изоставени од популарната култура како цртани филмови, играчки и учебници. За среќа, организации како toylikeme.org започнаа движење каде создаваат играчки што се порелевантни за децата со посебни потреби.

Со овие играчки, тие му покажуваат на светот дека децата со посебни потреби се природен дел од животот на човекот и дека тие не се ништо помалку од другите.

Во април 2015 година, британската новинарка Ребека Аткинсон, заедно со другите родители на деца со посебни потреби, ја започна кампањата #ToyLikeMe за решавање на недостаток на разновидни играчки со кои можат да се поврзат децата со посебни потреби и инвалидитет. Тие создадоа страница на Фејсбук на која сите можеа да објавуваат идеи и слики за тоа како треба да изгледаат играчките за деца со посебни потреби.

И покрај тоа што кампањата привлече големо внимание, овие родители не можеа да се одморат сè додека нивните идеи не се реализираат. За среќа, само 2 недели по започнувањето на кампањата, иницијаторите на кампањата контактираа со компанија во Велика Британија која дизајнира играчки преку 3Д печатење, а компанијата се согласи да создаде нов опсег на кукли.

Има околу 150 милиони деца со посебни потреби, и покрај тоа што индустријата за играчки вреди над 2,9 милијарди американски долари, таа во целост не успеа да создаде играчки кои им се попристојни. Наскоро, кампањата #ToyLikeMe на Фејсбук и Твитер конечно стигна до големите производители како Лего, а сега има целата серија играчки со хендикеп кои се објавени низ целиот свет.

Мисијата на #ToyLikeMe е континуирано да влијае на глобалната индустрија за играчки, да шири свест преку училишни работилници и јавни изложби и да се надеваме дека децата со посебни потреби ширум светот се чувствуваат прифатени и ценети.