Лудата причина поради која Бразилец ја тужи популарната страница за возрасни – откако му пропаднал бракот

Во Бразил избувна неверојатен случај: маж кој неодамна се развел ја тужи страницата за возрасни TopFans, тврдејќи дека нејзиниот ‘емоционално принудувачки маркетинг’ е директна причина за распадот на неговиот брак.

Лудата причина поради која Бразилец ја тужи популарната страница за возрасни – откако му пропаднал бракот

Сè започнало со спонзориран линк – и момент на емоционална ранливост што довел до конфликт во бракот

Мажот, чиј идентитет е заштитен од јавноста, сведочи дека наидувањето на спонзориран линк од TopFans го натерало да се претплати во период на тешка емоционална состојба. Според неговите зборови, рекламната порака го поттикнала на одлука која сериозно влијаела врз односите во семејството и довела до низа конфликти што завршиле со развод.

Сè започнало со спонзориран линк – и момент на емоционална ранливост што довел до конфликт во бракот

Обвинението: ‘Манипулативна реклама, без предупредување за психолошки последици’

Во официјалната правна нотификација, доставена на 29 јули, тој тврди дека рекламната кампања била агресивна, не давајќи никаква информација за потенцијалните психолошки последици ниту пак ги земала предвид емоционалните состојби на корисниците.

„Јас, [името на човекот], со ова формално ја известувам компанијата TopFans за нејзината индиректна одговорност за крајот на мојот брак. Бев погоден од спонзориран линк од платформата во момент на емоционална ранливост. Претплатата, мотивирана од рекламен импулс, предизвика низа брачни конфликти што доведоа до разделба“, продолжи тој.

Мажот бара јавно извинување, ревизија на маркетинг стратегиите и парична компензација за претрпените морални и брачни последици.

„Доколку нема одговор во рок од 15 дена, ќе преземам соодветни законски мерки за да добијам целосна компензација за претрпената штета“, заврши тој.

Обвинението: 'Манипулативна реклама, без предупредување за психолошки последици'

Реакцијата на TopFans: ‘Одлуката е секогаш лична, ние не сме одговорни за индивидуални избори’

Извршниот директор на TopFans, Александар Печин, категорично ги отфрла барањата и подвлекува: ‘Никој не се претплатува по грешка. Изборот секогаш е личен.’ Компанијата ги следи сите законски правила за рекламирање и ги истакнува принципите на слобода, одговорност и почит кон возрасните корисници. Тие одбиваат директна комуникација со мажот, инсистирајќи дека ваквите случаи мора да се решаваат исклучиво преку правни канали.

Иако 15-дневниот рок за одговор истече на 13 август, случајот не е формално покренат на суд. Од TopFans велат дека го препуштаат целиот процес на институционално решавање. Овој случај отвора прашања за влијанието на дигиталниот маркетинг врз приватниот живот, одговорноста на платформите и личната одговорност во ерата на онлајн навики.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *